سازنده و اجرای سقف شیروانی در اردبیل

سازنده و اجرای سقف شیروانی در اردبیل اجرای سقف شیروانی در اردبیل در نواحی مرطوب و بارانی کشور ما سقف خانه ها به صورت شیب…
شهر
اردبیل
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

سازنده و اجرای سقف شیروانی در اردبیل

اجرای سقف شیروانی در اردبیل

در نواحی مرطوب و بارانی کشور ما سقف خانه ها به صورت شیب دار ساخته می شود و بر روی آنها ورقه های شیروانی نصب می شود این ورق های شیروانی مقاومت بسیار بالایی دارند و کمتر دچار فرسایش، پوسیدگی و خوردگی می شوند.

 ورق های شیروانی علاوه بر سقف خانه ها در آلاچیق ها، سقف ساختمان ها و سوله ها و سقف های کاذب نیز به کار بردهمی شوند. شیروانی ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی های بخصوصی می باشند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

ورق های شیروانی طرح سفال بسیار مقاوم هستند و ظاهری شیک و زیبا دارند و به آسانی نصب می شوند این نوع شیروانی ها سبک و ایمن هستند و رنگ آن در شرایط مختلف ثابت می ماند همچنین شیروانی های طرح سفال دارای قیمتی مناسب می باشند.

ورق های شیروانی طرح شادولاین به صورت سایه و خط دیده می شوند این نوع شیروانی ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و بیشتر در سقف سوله ها و کارگاه ها استفاده می شوند. ورق های شیروانی طرح شادولاین دارای ظاهری زیبا و قیمتی مناسب می باشند.

نکته ی مهم این است که برای استفاده و اجرای سقف شیروانی باید به کسانی مراجعه کنید که اطلاعات زیادی درباره ی این ورق ها دارند و به صورت حرفه ای در این صنعت کار می کنند.

یکی از بهترین ها در ساخت و اجرای سقف شیروانی آقای حسین بی نا در اردبیل می باشد که پیشنهاد ما به شما است

برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره ی 09143503827 تماس بگیرید.

سازنده سقف شیروانی در اردبیل

سقف شیروانی در اردبیل 

قیمت سقف شیروانی در اردبیل 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سازنده و اجرای سقف شیروانی در اردبیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه