سازنده خط تولید و خوراک دام و طیور در شهریار | شرکت فید صنعت آریا

سازنده خط تولید و خوراک دام و طیور در شهریار امروزه خوراک دام و طیور نقش اصلی در صنایع غذایی جهان دارد و یک صنعت…
شهر
شهریار
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

سازنده خط تولید و خوراک دام و طیور در شهریار

امروزه خوراک دام و طیور نقش اصلی در صنایع غذایی جهان دارد و یک صنعت مهم به شمار می رود. تامین خوراک دام با کیفیت برای صنعت دام پروری در گروه طراحی تجهیزات با کیفیت و راه اندازی کارخانه های خوراک دام مطابق استاندارد های روز جهان می باشد.سازنده خط تولید و خوراک دام و طیور در شهریار طی یک فرآیند چند مرحله ای مواد غذایی مورد نیاز دام را با هم ترکیب و به صورت پلت بسته بندی می کند. سازنده خط تولید و خوراک دام وطیور در شهریار شامل یک خط تولید کامل خوراک دام که تمامی تجهیزات برای انجام فرآیند های تولید پلت از دریافت مواد اولیه، تمیز کردن، آسیاب کردن، مخلوط کردن، گندله سازی، تنک کردن و در نهایت بسته بندی را دارا است.

سازنده خط تولید و خوراک دام و طیور در شهریار در راستای کمک به توسعه صنعت خوراک دام کشور با بکار گیری نیرو های مجرب و دانش روز سعی کرده است نقش موثری را ایفا کند. سازنده خط تولید و خوراک دام و طیور در شهریار مناسب ترین راه کار فن آوری و تجهیزات را با توجه به خصوصیات فیزیولوژی هر دام سفارشی کرده و یک کار خانه و خط تولید خوراک دام اختصاصی و متناسب با نیاز های شما راه اندازی می کند.

شرکت فید صنعت آریا

شرکت فید صنعت آریا  محصولاتی از قبیل دستگاه پرس پلت، دستگاه میکسر، دستگاه آسیاب، دستگاه الواتور یا بالابر قاشقی، دستگاه اسکرو یا مارپیچ و دستگاه کرامبلر را بالا ترین کیفیت و قیمتی کاملا مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه می دهد.شرکت فید صنعت آریا با بهره مندی از دانش فنی و توان اجرایی نیرو های متخصص، مهندسی معکوس و ساخت ماشین آلات مشابه نمونه های هلندی و آمریکایی، طراحی، ساخت ، نصب و آموزش صفر تا صد خطوط تولید غذای دام ، طیور و آبزیان، استفاده از الکترو موتور اروپایب، چینی و ایرانی طبق سفارش شما مشتری عزیز ارائه می دهند.

از جمله ویژگی های برتر شرکت فید صنعت آریا عرضه ماشین آلات تولیدی با برند فید صنعت آریا با ۱ الی ۲ سال گارانتی معتبر و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دستگاه ها می باشد.گروه اتوماسیون شرکت فید صنعت آریا آمادگی خود را جهت مشاوره و همکاری لازم در جهت خط تولید و خوراک دام اعلام می کند.نگهداری و انتقال مواد و محصولات در خط تولید کارخانجات یکی از فرآیند های مهم به شمار می رود. در کارخانه سازنده خط تولید و خوراک دام و طیور در شهریار برای انتقال و جا به جایی مواد در بخش های مختلف خط تولید تجهیزات با کاربرد های متنوع در اندازه ها و حجم های متنوع وجود دارد.سازنده خط تولید و خوراک دام و طیور در شهریار با نام تجاری شرکت فید صنعت آریا بد استفاده از تجهیزات مدرن و با کیفیت می تواند روند تولید خوراک دام را تسریع و محصول با کیفیت تری در اختیار شما مشتری عزیز قرار دهد.

سازنده خط تولید و خوراک دام و طیور در شهریار. شرکت فید صنعت آریا. 09129271478

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سازنده خط تولید و خوراک دام و طیور در شهریار | شرکت فید صنعت آریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه