ساخت پلاک کبوتر | ساخت حلقه کبوتر در اصفهان

ساخت پلاک کبوتر اگر می خواهید که کبوتر شما در هنگام مسابقه یا پریدن قابل شناسایی باشد می توانید از حلقه پای کبوتر استفاده نمایید.…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

ساخت پلاک کبوتر

اگر می خواهید که کبوتر شما در هنگام مسابقه یا پریدن قابل شناسایی باشد می توانید از حلقه پای کبوتر استفاده نمایید. به وسیله این پلاک و یا حلقه پا کبورت شما به هنگام گم شدن نیز قابل شناسایی خواهد بود و شما می توانید به راحتی آن را پیدا کنید. پلاک کبوتر برای انواع کبوتر ها در نژاد های مختلف ساخته می شود که از جمله آنها می توان به کبوتر مسابقه، کبوتر تزئینی ، پرشی و … اشاره نمود. این پلاک ها در دو سایز بزرگ و کوچک ساخته می شوند. سایز کوچک را برای جوجه کبوتر های یک هفته ای مورد استفاده قرار می دهند که تا پایان عمر او قابل خارج شدن نیست و سایز بزرگ را در برای کبوتر های بالغ مورد استفاده قرار می دهند و همانند یراق های تزئینی قابل خارج شدن می باشد. شما می توانید بر روی حلقه کبوتر نام، نام خانوادگی، نام شهر، سال تولد و شماره تماس خود وکد برای مشخص کردن کبوتر را هنگام سفارش دادن حلقه کبوتر مشخص نمایید تا بر روی آن هک شود. این حلقه ها در رنگ بندی های مختلفی هستند که با توجه به سلیقه می توانید در رنگ بندی های مختلفی آنها را سفارش دهید این حلقه هم جنبه شناسایی دارد و هم زیبایی و به هیچ وجه پای کبوتر را اذیت نمی کند. این حلقه دارای مقاومت و استحکام بالایی است و در اثر آب و باران خراب نمی شود.

 ساخت پلاک کبوتر اینکار کاری تخصصی می باشد توجه داشته باشید که اینکار را به افراد حرفه ای بسپارید تا حیوان زبان بسته دچار آسیب و ناراحتی نشود. شما می توانید از طریق شماره تماس زیر با آقای حمید براتی تماس حاصل نمایید تا به پاسخگوی سوالات شما باشند. شما می توانید اینکار را با خیال راحت به آقای براتی بسپارید که دارای چندین سال سابقه کاری موفق در این زمینه است.

09140330528

ساخت پلاک کبوتری مسافتی

ساخت پلاک کبوتر در اصفهان

ساخت حلقه کبوتر

قیمت پلاک کبوتر

خرید پلاک ملی برای کبوتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت پلاک کبوتر | ساخت حلقه کبوتر در اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه