ساخت کوره رنگ پودری  | شرکت جاوید پاشش

ساخت کوره رنگ پودری  شرکت جاوید پاشش از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه ساخت و راه اندازی کوره رنگ، الکترواستاتیک، ساخت انواع خط…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

ساخت کوره رنگ پودری 

شرکت جاوید پاشش از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه ساخت و راه اندازی کوره رنگ، الکترواستاتیک، ساخت انواع خط رنگ و شستشوی دستی کوره رنگ مایع و آبشار رنگ مایع آغاز کرده است.
قطعات قبل از رنگ با دستگاه تمام اتومات شسته و بعد از تمیز کردن چربی از روی سطح قطعه
وارد دستگاه خشک کن شده و بعد از آن به قسمت رنگ و شروع پاشش رنگ روی سطح قطعه و بعد از آن به کوره پخت رنگ وارد میشود و بعد از کوره پخت به قسمت بسته بندی یا چیدمان داخل پالت قرار میگیرد.
طراحی و ساخت خط رنگ الکترو استا تیک و شستشو اتومات و دستی

شرکت جاوید پاشش با مدیریت ابوالفضل لیری تاسیس و در خصوص ساخت و تولید و طراحی انواع خط رنگ الکترواستاتیک اتوماتیک با مشخصات فنی ذکر شده زیر آماده ی ارائه محصولات خود باشد:

کانوایر با ابعاد و اندازه های مختلف

شستشوی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، با تعداد نازل های قابل تغییر و دبی قابل تنظیم شستشو بسته به نوع درخواست و سفارش مشتری ، خشک کن با ابعاد و اندازه های مختلف: دمای متغیر بسته به نوع درخواست و سفارش مشتری

 

اهداف شرکت:

  • حمایت از طرح ها و ایده های علمی 

  • اشتغال زایی

  • جذب بازار هدف و رقابت سالم و مفید با همکاران

لذا شرکت آمادگی خود را برای انجام پروژه هایی در زمینه های ذکر شده به حضور اعلام میدارد. امیدواریم بتوانیم با همکاری های سازنده در پیشبرد اهداف عالی کوشا باشیم.

شرکت ساخت دستگاه رنگ پودری (شرکت جاوید پاشش) با توجه به کارمندانی با سابقه و حرفه ای و استفاده از دانش فنی و توان اجرایی بالا توانسته اند انواع رنگ های پودری با پایه ی رزین پلی استر و اپوکسی پلی استر در انواع رنگ پودری ساده، رنگ پودری چرمی، رنگ پودری سمباده ای، رنگ پودری ترک، رنگ پودری چکشی، رنگ پودری چروک و غیره..‌ را با بالا ترین کیفیت و کم ترین هزینه تولید کنند.

از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط شرکت ساخت دستگاه رنگ پودری (شرکت جاوید پاشش) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی و ساخت کوره خشک کن

  2. تولید سیستم های شست و شو

  3. طراحی و ساخت کانوایر های زمینی دستی و مدل هوایی اتوماتیک

امکان مراجعه حضوری کارشناسان ما برای ارائه ی مشاوره، طراحی، برآورد قیمت و ارائه ی پیش فاکتور به همراه کلیه ی مراحل تست و تحویل دستگاه های خط رنگ به همراه آموزش اپراتوری وجود دارد.

جهت نصب و اجرای خط رنگ های پودری و مایع با ضمانت یک ساله و خدمات ده ساله ی پس از فروش بهترین ها را با شرکت ساخت دستگاه رنگ پودری (شرکت جاوید پاشش) تجربه کنید.

آدرس: تهران شهرقدس خیابان چمن کوچه هنر یکم پلاک 2

تلفن تماس: ۰۹۱۲۹۲۸۵۷۱۲

02146068468

09197677720

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت کوره رنگ پودری  | شرکت جاوید پاشش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه