ساخت انواع مجسمه در تهران

ساخت انواع مجسمه در تهران در جهان امروز علاقه به هنر های خاص بیش از همیشه به چشم می خورد، و معمولا افراد زیادی علاقه…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

ساخت انواع مجسمه در تهران

در جهان امروز علاقه به هنر های خاص بیش از همیشه به چشم می خورد، و معمولا افراد زیادی علاقه به وجود عکس های خود در میان این هنر ها را دارند، به طور مثال در طراحی و نقاشی و عکس برداری معمولا افراد زیادی سعی می کنند بهترین ها را از خود با استفاده از این هنر ها به جا بگذارند.

تصور کنید که این هنر فراتر از نقاشی و عکاسی برود و در قالب مجسمه سازی قرار بگیرد، و شما یک اثر هنری بی نظیر را در قالب یک مجسمه در منزل و محل کار خود داشته باشید؛ حال تصور کنید اگر آن مجسمه به دست خودتان ساخته شود هنر و زیبایی آن چند برابر دیده می شود.

چنانچه شما جزو آن دسته از افراد هنر دوست و خاص پسند هستید و البته علاقه به مجسمه و مجسمه سازی دارید، ما به شما مجسمه ی پویا در تهران را معرفی می کنیم، زیرا این مجموعه به روز ترین ساخت و طراحی را به بهترین نحو انجام می دهد، و در واقع از یک تیم متخصص و حرفه ای تشکیل شده که انواع مجسمه ها را در طراحی، اندازه و متریال متفاوت می سازند.

بدون اغراق می توان گفت که که مجسمه ی پویا یکی از بهترین سازنده ها و همچنین آموزش دهنده های این صنعت هستند، زیرا علاوه برساخت انواع مجسمه با موادی چون برنز، کامپوزیت، چوب و سنگ و همچنین استفاده از پرینت سه بعدی و اسکن، اساتید با تجربه و حرفه ای در این مجموعه حضور دارند که در فضایی دوستانه و زیبا همچنین کاملا رقابتی بین هنرجو؛ این هنر زیبا را تدریس می کنند. چنانچه شما قصد شرکت در این کلاس ها را دارید با این شماره تماس بگیرید.

لینک سایت : https://inoti.com/iam/ساخت_مجسمه

اینستاگرام : https://www.instagram.com/alirezapmr

شماره ی تماس: 09128844105

پویایی

صبح جمعه در شهرک پردیس ،میدان امام ،مجتمع پادرا ،(قصر پاپلی،روبروی پمپ گاز)۹ الی ۱۱،حضورا مجسمه خود را رایگان تحویل بگیرید .

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت انواع مجسمه در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه