ساخت اتاق تریلی کمپرسی | اتاق سازی ماهور

ساخت اتاق تریلی کمپرسی یکی از انواع ماشین‌ های حمل بار جاده‌ای تریلی است. حداقل یک ‌بار نام تریلی به گوشتان خورده است. البته شرکت…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

ساخت اتاق تریلی کمپرسی

یکی از انواع ماشین‌ های حمل بار جاده‌ای تریلی است. حداقل یک ‌بار نام تریلی به گوشتان خورده است. البته شرکت های حمل و نقل و همه کسانی که در حوزه‌ی باربری فعالیت دارند، با انواع، ظرفیت و ابعاد آن‌ها آشنایی کامل دارند. این خودرو ها در واقع یکی از انواع کامیون به شمار می‌ روند و برای حمل بار سنگین در سطح جاده و یا حمل‌ونقل‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. معمولا تریلی ها توانایی حمل بار تا 24 تن را دارند. اتاق سازی ماهور یکی از حرفه ای ترین مجموعه های ساخت اتاق تریلی کمپرسی می باشند. که در ادامه در رابطه با آن توضیح کاملی را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

تریلی کمپرسی:

کمپرسی در واقع کامیون اتاق ‌داری است که قسمت حمل بار یا اتاق آن با یک جک بالابر جا به‌ جا می ‌شود و از این طریق اقدام به تخلیه بار خود می ‌کند. از کمپرسی عموماً برای حمل موادی که   فله هستند مثل: گندم، گنجاله، ذرت، سویا، چغندر، دانه‌های روغنی و … و یا حمل‌ و نقل مواد معدنی و غیرمعدنی مانند: ماسه،سنگ گچ، مواد اولیه سیمان، بوکسیت، پوکه معدنی، ماسه‌ بادی، خاک رس، زغال‌ سنگ، خاک نسوز، جوش ‌کوره خرد شده، قیر طبیعی، آسفالت و … استفاده می ‌شود. در مواردی که نیاز به تخلیه سریع بار می ‌باشد استفاده از  کمپرسی انتخابی فوق ‌العاده است.   و به علاوه این کامیون جهت خاک برداری هم بسیار مناسب می باشد . از آنجایی که این وسیله کاربرد های فراوانی دارد پس کیفیت آن بسیار بسیار قابل اهمیت می باشد. مجموعه ی اتاق سازی ماهور با تجربه ترین در این حیطه می باشد . در نتیجه شما عزیزان می توانید بدون دغدغه و با اعتماد کامل کار را به این مجموعه بسپارید . بهترین مجموعه ساخت اتاق تریلی کمپرسی ، بدون شک مجموعه ی ماهور می باشد . این مجموعه علاوه بر کیفیت بالا تمامی خدمات خود را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت. تجربه ی کافی یکی از نکات قابل توجه ی اتاق سازی ماهور می باشد چرا که این امر سبب می شود تا تمامی مراحل بدون اشکال و با کیفیت بسیار بالایی صورت بگیرد. قطعا شما عزیزان باید مجموعه ای را انتخاب کنید که رضایت شما اولویت کارش باشد. و باید گفت که این مسئله به خوبی در رابطه با مجموعه ی حرفه ای ماهور صدق می کند و اولویت کار ایشان رضایت شما عزیزان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ی درج شده تماس حاصل فرمایید:

سازنده اتاق تریلی کمپرسی. اتاق سازی ماهور. 09129334759.09144815658

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت اتاق تریلی کمپرسی | اتاق سازی ماهور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه