زینب خاتون امیر حسینی وکیل پایه یک دادگستری

زینب خاتون امیر حسینی وکیل پایه یک دادگستری زینب خاتون امیر حسینی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در بهشهر می باشند. ایشان به…
شهر
بهشهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

زینب خاتون امیر حسینی وکیل پایه یک دادگستری

زینب خاتون امیر حسینی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در بهشهر می باشند. ایشان به عنوان یک وکیل با تجربه و با سابقه ی کاری بالا در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، دعاوی ملکی، دعاوی کیفری، دعاوی ثبتی و تجاری و غیره… دانش و تجربه ی کافی دارند.

داشتن یک وکیل حرفه ای باعث می شود با مطالعه ی کلیه ی اسناد و مدارک شما از نتیجه ی احتمالی پرونده  و دعاوی حقوقی آگاه شوید و با پرداخت یک حق الوکاله از پرداخت هزینه های اضافی دادرسی بی نیاز شوید همچنین در وقت تان صرفه جویی خواهید کرد و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه ی مطلوب خواهید رسید.

زینب خاتون امیر حسینی، وکیل پایه یک دادگستری در رسیدگی به پرونده هایی مانند  کلاهبرداری، سرقت، قتل، ضرب و شتم، ارث و میراث، موجر و مستاجر، فروش مال غیر، تصرف عدوانی، خلع ید، مهریه، نفقه، حضانت، چک، سفته، برات، ثبت شرکت، ثبت اختراع، مواد مخدر و غیره…. اطلاعاتی کامل دارند و با رسیدگی به آن ها در جهت احقاق حق موکل خود تا اخرین لحظه رای دادگاه در تلاش هستند.

جهت مشاوره آنلاین و یا حضوری با تعیین وقت قبلی، بهره مندی از خدمات خانم حسینی با ما در تماس باشید. با داشتن یک وکیل خبره در کنار خود از وجود  یک حامی در مسیرتان دلگرم خواهید بود.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۰۲۴۲۸۷

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زینب خاتون امیر حسینی وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه