زیدان پنجستونی وکیل پایه یک دادگستری

زیدان پنجستونی وکیل پایه یک دادگستری زیدان پنجستونی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در ایلام می باشد. ایشان با توجه به دانش و…
شهر
ایلام
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

زیدان پنجستونی وکیل پایه یک دادگستری

زیدان پنجستونی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در ایلام می باشد. ایشان با توجه به دانش و تجربه ی ۱۵ ساله ای که دارند در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری دیوان عدالت دیوان عالی، دعاوی مواد مخدر، دعاوی خانواده، دعاوی املاک، دعاوی ثبتی و دعاوی محاکم نظامی و…  به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

کمک گرفتن از یک وکیل پایه یک دادگستری کمک می کند بدون گذراندن روش های آزمون و خطا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را بگیرید. بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی که از قوانین و نحوه ی اجرای آن ها دارند دفاع نا درست یا مدارک نا مرتبط با پرونده ارائه می دهند که زمینه ی اتلاف هزینه و زمان را به وجود می آورد.

از مهم ترین پرونده هایی که ایشان به پذیرش و رسیدگی آن ها می پردازند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دعاوی املاک: اختلاف در مالکیت، خرید و فروش مال غیر، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، زمین شهری، جهاد کشاورزی، اوقاف، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه، تزویر، خیانت در امانت، فروش و انتقال مال غیر، جرائم علیه اموال و اسناد، تصرف عدوانی، خلع ید و غیره….

دعاوی خانوادگی: طلاق، طلاق توافقی، نفقه، حضانت، دیدار فرزند، نامزدی، تغییر جنسیت، ازدواج، سن ازدواج، الزام به ثبت ازدواج دائم، استرداد جهیزیه، اخذ اجازه ازدواج دختر، ازدواج مجدد زوج، تامین دلیل جهیزیه، تامین خواسته جهیزیه، مطالبه مهریه، مهرالمثل، اعسار، طلاق بائن و غیره…

دعاوی ثبتی: اختلافات ثبتی و امور اجرائ در وصول مطالباتی همچون مهریه و چک، ثبت شرکت، تغییرات شرکت ها، انحلال، ثبت اسناد و املاک، ثبت در مالکیت فکری از جمله اختراع، طرح صنعتی و برند، اموال مشاع، افراز و تعارض در خصوص صدور اسناد و غیره….

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید.

آدرس: ایلام خیابان فردوسی، نبش بانک سپه، کوچه بن بست زاگرس، مجتمع خلیج فارس، طبقه ۳، واحد۱۲

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۳۲۸۵۴۷

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیدان پنجستونی وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه