زهره شامی وکیل پایه یک دادگستری

زهره شامی وکیل پایه یک دادگستری زهره شامی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در اردبیل می باشد. ایشان در زمینه ی کلیه ی…
شهر
اردبیل
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

زهره شامی وکیل پایه یک دادگستری

زهره شامی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در اردبیل می باشد. ایشان در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی ملکی، دعاوی ثبتی و تجاری و غیره… اطلاعات و تخصص کامل دارد.

از مهم ترین ویژگی هایی که سبب انتخاب زهره شامی، وکیل پایه یک دادگستری می شود راز داری، صداقت و امانت داری است. ایشان با دانش و تحصیلات کاملی که دارند وکالت سخت ترین و پیچیده ترین پرونده ها را بر عهده گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه خواهند رساند.

از جمله مهم ترین پرونده هایی که به پذیرش و وکالت آن ها می پردازند می توان به سرقت، کلاهبرداری، تهمت، خلع ید، تصرف عدوانی، فروش مال غیر، دعاوی مربوط به موجر و مستاجر، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن، طلاق توافقی، رجوع، بائن، قتل، قتل عمد و غیر  عمد، الزام به تنظیم سند رسمی، ارث و میراث، مواد مخدر و غیره…. اشاره کرد.

مطمئنا در هر شرایطی انتخاب یک وکیل خوب بزرگ ترین کمک برای شما در پیشبرد روند پرونده محسوب خواهد شد، چرا که شخص وکیل از قوانین و پیچیدگی های آن آگاه است و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین خدمات را به موکل خود ارائه می دهد.

جهت مشاوره آنلاین و حضوری، بهره مندی از خدمات زهره شامی ‌و اطلاع از نحوه رسیدگی به پرونده با ما در تماس باشید.

آدرس دفتر وکالت : اردبیل، خیابان دادگستری، رو به روی شورای حل اختلاف

تلفن تماس دفتر وکالت زهره شامی:

۰۹۱۴۱۵۰۸۱۷۷

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زهره شامی وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه