رحیم اصغرپور وکیل پایه یک دادگستری در اردبیل

رحیم اصغرپور وکیل پایه یک دادگستری در اردبیل رحیم اصغر پور به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در اردبیل به عنوان کارشناس  و مشاور خانواده…
شهر
اردبیل
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

رحیم اصغرپور وکیل پایه یک دادگستری در اردبیل

رحیم اصغر پور به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در اردبیل به عنوان کارشناس  و مشاور خانواده با 19 سال سابقه وکالت در قوه قضایی مشغول به فعالیت می باشد. ایشان به عنوان وکیلی که در تمامی حوزه ها و دعاوی مخصوصا خانواده تخصص دارند دانش کافی و اطلاعاتی کاملا بروز دارند.

دعاوی خانواده و موضوعات مرتبط با خانواده به تجربیات بالا یک وکیل پایه یک دادگستری نیاز دارد  و از وظایف او این است که اقدامات خود را با آینده نگری و در نظر داشتن تمامی ملاحظات انجام دهد.از جمله مواردی که وکیل خانواده به آن ها رسیدگی می کند می توان به؛ اثبات زوجیت، اثبات نسبت، سرپرست کودکان بی سرپرست، عسر و حرج، ارث و میراث، تغییر جنسیت و غیره… اشاره کرد. در هر مورد از موضوعات نام برده شده وکیل پایه یک دادگستری وظایفی دارد که شکل کلی آن ها ثابت و تفاوت ان ها در جزئیات مربوط به ماهیت پرونده می باشد.

یک وکیل خوب مانند رحیم اصغر پور در زمینه تمامی دعاوی ثبتی، دعاوی ملکی، دعاوی مواد مخدر، دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی چک و غیره… اطلاعات کافی و تخصص لازم را دارد. در صورتی که با مشکل رو به رو شدید نیازی نیست تا به دنبال یک وکیل پایه یک دادگستری در اردبیل بگردید ما به شما رحیم اصغر پور بهترین وکیل پایه یک دادگستری را معرفی می کنیم.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات این وکیل، نوبت گیری حضوری یا آنلاین با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۴۳۵۱۵۸۰۵

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رحیم اصغرپور وکیل پایه یک دادگستری در اردبیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه