وکیل حقوقی مجرب در منطقه 6 تهران | راضیه حیدری

وکیل حقوقی مجرب در منطقه 6 تهران | راضیه حیدری وکیل حقوقی مجرب در منطقه 6 تهران راضیه حیدری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

وکیل حقوقی مجرب در منطقه 6 تهران | راضیه حیدری

وکیل حقوقی مجرب در منطقه 6 تهران

راضیه حیدری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان به عنوان یک وکیل حرفه ای و کار بلد در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی ثبتی و تجاری، دعاوی مواد مخدر و غیره.. اطلاعات و دانش کافی دارد اما در زمینه ی دعاوی ملکی به صورت اختصاصی فعالیت می کند.

انتخاب یک وکیل خانم که با قوانین و مقررات آشنا باشد مطمئنا بهترین انتخاب است. از جمله مهم ترین پرونده هایی که ایشان به آن ها رسیدگی می کنند شامل: انواع دعاوی ملکی، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، سهم الارث، سهم هر یک از وراث  اجرت المثل، تحویل ملک به مالک، دادخواست مطالبه وجه چک و توقیف اموال، فسخ قرار دادها، افزایش و کاهش اجاره بها و غیره….می شود.

امروزه بیشترین دعاوی که در دادگاه ها مشاهده می کنیم دعاوی ملکی هستند و مطمئنا همه ی افراد با قوانین و مقررات آشناییت ندارد پس امکان به وجود آمدن خسارات احتمالی و یا غیر قابل جبران وجود دارد پس با انتخاب یک وکیل خبره و با تجربه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست یابید.

جهت مشاوره آنلاین و یا حضوری، بهره مندی از خدمات  راضیه حیدری وکیل حقوقی در منطقه 6 تهران و مشاور حقوقی کافی است با ما در تماس باشید.

ادرس دفتر وکالت:

فلکه دوم صادقیه خیابان ایت الله کاشانی بلوار اباذر بالاتر از پارک سارا پلاک ۱طبقه ۴واحد ۴

تلفن تماس دفتر وکالت راضیه حیدری:

02144065448

شماره همراه:

۰۹۱۲۲۵۷۱۹۰۴

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وکیل حقوقی مجرب در منطقه 6 تهران | راضیه حیدری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه