فروش دیسک و صفحه کلاچ ماشین های ایرانی و خارجی   | آریا کلاچ

فروش دیسک و صفحه کلاچ ماشین های ایرانی و خارجی دیسک و صفحه بخشی از گیربکس می باشد که وظیفه آن ها انتقال نیرو می…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فروش دیسک و صفحه کلاچ ماشین های ایرانی و خارجی

دیسک و صفحه بخشی از گیربکس می باشد که وظیفه آن ها انتقال نیرو می باشد. این انتقال نیرو باعث افزایش قدرت خودرو می شود.دیسک و صفحه از 7 قسمت اصلی تشکیل شده است که  شامل می باشند که هر کدام وظیفه خاصی دارند که مکمل هم برای این کار می باشند.

  • صفحه کلاچ

  •  دیسک کلاچ

  •  بلبرینگ کلاچ

  • دوشاخه کلاچ

  • صفحه دنده

  •  شاخک ها

  •  اهرم

از مشکلاتی که برای خودرو ها به وجود می آید و نیاز است از فروشگاه های مورد اطمینان وسیله مناسب خریداری شود عیب پیدا کردن دیسک و صفحه می باشد.

از عیوبی که در دیسک و صفحه می توان دید:

  •  می توان به لرزیدن خودرو در لحظه رها کردن کلاچ اشاره کرد و این لرزش به دلیل از فنر خارج شدن توپی صفحه کلاچ می باشد.

  • به منظور رفع این ایراد و نگهداری صحیح خودرو ، باید فورا صفحه کلاچ کاملا تعویض شود.

  • از دیگر معایبی که  می تواند در خودرو به وجود بیاید به بکسواد کلاچ اشاره کرد که به دلیل چرب شدن لنت یا تمام شدن لنت صفحه کلاچ می باشد.

  • وقتی ماشین در حال سکون است دنده را در 2 قرار داده و کلاچ را رها می‌کنیم اگر خودرو حرکت کرد و خاموش نشد دیسک و صفحه تمام شده است. ولی اگر خودرو سریع خاموش شد، هنوز زمان تعویض صفحه کلاچ فرا نرسیده است.

  • گاه پیش می‌آید که دنده‌های خودرو، خصوصا دنده یک و دنده عقب خوب جا نرفته و به سختی این اتفاق می‌افتد. این مشکل در ترافیک‌های سنگین نیز به وضوح مشاهده می‌شود

باید توجه کنید که صفحه کلاچ را از جایی تهیه کنید که اعتبار لازم را دارا باشد و شما نیز به این مکان شناخت لازم را داشته باشید. ما در فروشگاه آریا کلاچ تمام تلاش خود را در زمینه ی فروش بهترین صفحه کلاچ ها و دیسک ها انجام داده ایم تا شما عزیزان نیاز مهم خود نسبت به خودروی خود را رفع کنید و با اطمینانی کامل خرید کنید.ما در فروشگاه آریا کلاچ بهترین و با اطمینان ترین صفحه کلاچ ها و دیسک ها را در مناسب ترین قیمت نسبت به کیفیت بسیار بالایی که دارند دارا می باشیم.

خدمات دیسک و صفحه کلاچ

خدمات رسانی به مشتریان برای قسمت های مختلف خودرو از وظایفی می باشد که هر فروشنده ای باید بداند در شرایط مختلف از چه ابزاری استفاده کند و چه خدماتی را ارائه دهد. شما باید توجه داشته باشید که به شعباتی برای خرید ابزار مختلف خودرو مراجعه کنید که اول سابقه ی درخشان و اعتبار زیادی در این باره داشته باشند و از طرفی شما شناخت کافی نسبت به فروشگاه داشته باشید و بدانید اجناسی را در اختیار شما قرار خواهند داد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود . چون در این میان هستند کسانی که به اسم جنس درجه ی اول اجناس نامرغوب را با کم ترین قیمت به مشتریان می دهند . پس توجه داشته باشید که در وهله اول شناخت فروشگاه و اطمینان به آن محل از مهم ترین کار هاست. در وهله بعدی راهنمایی مشاورین مخصوص در خصوص خرید وسیله مورد نیاز متناسب می باشد.

شرکت آریا کلاچ با سابقه ای درخشان در زمینه فروش و خدمات مربوط به دیسک و صفحه کلاچ این اطمینان را به شما می دهد که بهترین خدمات و با کیفیت ترین خدمات را با نازل ترین قیمت ها در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا شما بتوانید به راحتی صفحه کلاچ و دیسک خود را تعویض کنید.مشاورین ما در این مجموعه ی فروشگاهی آماده هستند تا به شما عزیزان بهترین راهنمایی ها را نسبت به خرید بهترین صفحه کلاچ و دیسک برسانند تا شما عزیزان بتوانید با قیمتی مناسب خرید خود را انجام دهید .

(تمامی اجناس کارت ضمانت 6 ماهه را دارا می باشند)

(فروش حضوری امکان پذیر است.)

ما همواره در فروشگاه آریا کلاچ آماده ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز خواهیم بود .

با مدیریت اقای بابا حسینی

 09125945845

09124051305

09384100230

09362945845

www.aryaclutch.com

www.instagram.com/aryaclutch

شهرک شریعتی-خیابان ماهان-خیابان چکاوک-جنب مسجد چهارده معصوم فروشگاه آریا کلاچ

خدمات دیسک و صفحه کلاچ

فروش دیسک و صفحه کلاچ

فروش دیسک و کلاچ های ایرانی و خارجی

تعویض دیسک و صفحه در محل

تعمیر دیسک و صفحه

خرید آنلاین دیسک و صفحه

انواع دیسک و صفحه کلاچ

بازسازی دیسک و صفحه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش دیسک و صفحه کلاچ ماشین های ایرانی و خارجی   | آریا کلاچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه