دکتر فاطمه علیزاده بهترین متخصص زنان و نازایی در رشت

دکتر فاطمه علیزاده بهترین متخصص زنان و نازایی در رشت دکتر فاطمه علیزاده به عنوان بهترین متخصص زنان و نازایی در رشت، که دارای بورد…
شهر
رشت
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

دکتر فاطمه علیزاده بهترین متخصص زنان و نازایی در رشت

دکتر فاطمه علیزاده به عنوان بهترین متخصص زنان و نازایی در رشت، که دارای بورد تخصصی زنان و زایمان، بورد تخصصی جراحی های زنان و تشخیص، پیشگیری و درمان به موقع بیماری به عنوان بهترین پزشک در رشت شناخته شده است. متاسفانه نازایی در طول سال های اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است که دلیل اصلی آن عمدتا بالا رفتن سن زوجین برای داشتن فرزند است .

ناباروری می تواند از طرف هر دو مرد و زن باشد و گاهی هم پیش می آید که هیچ دلیلی برای بروز ناباروری وجود ندارد. دکتر فاطمه علیزاده بهترین متخصص زنان و نازایی در رشت در بسیاری از موارد طی آزمایش هایی خواستار بررسی مایع منی جهت سلامت اسپرم ها یا انجام آزمایش هایی برای اندازه گیری سطح هورمون ها از جمله تستوسترون می شود.

این پزشک حاذق با معاینات رحم و تخمدان ها و تجویز انجام تست هایی مانند آزمایش خون جهت بررسی هورمون ها ، وضعیت ژنتیکی، بررسی دمای بدن به منظور تشخیص زمان تخمک گذاری، اولتراسوند و بررسی آناتومی رحم و تخمدان ها علت اصلی ناباروری را در فرد شناسایی و تشخیص می دهد.

همچنین از دیگر خدماتی که شما می توانید با مراجعه به بهترین متخصص زنان و نازایی در رشت بهره مند شوید شامل کلیه جراحی های زیبایی و ترمیمی زنان، جوان سازی واژن، سونوگرافی، درمان غیر جراحی انواع اختلالات ژنیتالیا از قبیل واژینیسموس، بهبود خشکی واژن، بهبود ارگاسم و بهبود درد های لگنی، درمان افتادگی رحم و واژن، درمان بی اختیاری ادرار بدون نیاز به بیهوشی بدون درد و به کمک انرژی هیگز، مشاوره و ویزیت قبل از ازدواج، مشاوره و ویزیت قبل از بارداری، مراقبت های بارداری و شیر دهی زایمان طبیعی، سزارین، انجام نوار قلب جنین و مراقبت های حین زایمان و پس از آن ، درمان انواع عفونت های تناسلی ادراری زنان، غربالگری سرطان های مرتبط با زنان، انجام پاپ اسمیر، معاینه پستان و غربال گری های پستان می شود که در بهترین شرایط و با کمترین هزینه انجام می شود.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات این پزشک با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس: 09360487731

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر فاطمه علیزاده بهترین متخصص زنان و نازایی در رشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه