دستگاه پرکن بلدرچین مخصوص پرکنی

دستگاه پرکن بلدرچین مخصوص پرکنی دستگاه پرکن بلدرچین با توجه به نوع و وزن پرنده مختص بلدرچین و پرندگان کوچک جثه طراحی و تولید شده…
شهر
خراسان جنوبی
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

دستگاه پرکن بلدرچین مخصوص پرکنی
دستگاه پرکن بلدرچین با توجه به نوع و وزن پرنده مختص بلدرچین و پرندگان کوچک جثه طراحی و تولید شده اند. از این دستگاه پرکن میتوان به سادگی پرندگان کوچک مانند کبک را نیز پرکنی کرد. دستگاه پرکن بلدرچین ساخت گروه صنعتی اسکندری دارای لاستیک ( انگشتی ) مخصوص بلدرچین و پرندگان کوچک جثه است. به همین علت میتوان گفت بلدرچین های پرکنی شده توسط این دستگاه پرکن عاری از هر گونه کرک و پر بوده و هیچگونه جراحت بر روی لاشه پرنده بوجود نمی آید.
با توجه به جنس بدنه داخلی پرکن بلدرچین و پرندگان کوچک جثه ، بخش داخلی دستگاه بهداشتی بوده و برخلاف پرکن های فلزی به هیچ عنوان برای سلامتی انسان مضر نیست. بدنه بیرونی دستگاه از گالوانیزه گرم روسی با پوشش رنگ کوره ای ساخته شده است. به همین علت بدنه خارجی دستگاه در مقابل خط ، خش و ظربه بسیار بادوام بوده و در مقابل عوامل طبیعی بادوام باشند.
استفاده از دستگاه پرکن بلدرچین بسیار آسان است ؛ برای استفاده از دستگاه کافیست چند دقیقه قبل از انجام فرآیند پرکنی بلدرچین ها را در آب گرم قرار داده ، سپس آنها را از آب گرم خارج کرده و داخل دستگاه پرکن قرار دهید و نهایت دستگاه را روشن کنید. مدت زمان پرکنی بلدرچین حدود 30 ثانیه بوده و در عرض چند ساعت میتوان چندین بلدرچین را پرکنی نمود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پرکن بلدرچین مخصوص پرکنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه