بهترین کلینیک دامپزشکی و پت شاپ در پاسداران | پت شاپ پارسیان

بهترین کلینیک دامپزشکی و پت شاپ در پاسداران بهترین کلینیک دامپزشکی در پاسداران دامپزشکی پارسیان در پاسداران(پت شاپ پارسیان) با مدیریت جناب آقای مسعود مسلمی…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین کلینیک دامپزشکی و پت شاپ در پاسداران

بهترین کلینیک دامپزشکی در پاسداران

دامپزشکی پارسیان در پاسداران(پت شاپ پارسیان) با مدیریت جناب آقای مسعود مسلمی سال هاست که با دانش و تجربیات خود در زمینه ی فروش لوازم و غذای حیوانات و مکمل های آن ها، فروش وسایل بازی حیوانات خانگی، فروش لوازم تشویقی پرندگان، فروش آویز قلاده سگ و گربه، و غیره… آمادگی خود را در جهت ارایه ی بهترین خدمات و آموزش نحوه ی استفاده از آن ها را به شما عزیزان اعلام می دارد.

فروشگاه های حیوانات زیادی در اطراف ما وجود دارند اما پیدا کردن پت شاپی که تمامی وسایل موجود با سلایق شما و کالاهای درجه یک مانند خاک گربه، اسباب بازی گربه، غذای تشویقی، کنسرو و غیره… داشته باشند را کم پیدا می کنید. از جمله خدمات این مجموعه :

  • انجام امور درمانی

  • سالن اصلاح و شستشو مجهز

  • پت شاپ مجهز

دامپزشکی پارسیان در پاسداران(پت شاپ پارسیان) علاوه بر رسیدگی به بیماری حیوانات خانگی عزیز شما بلکه به بهداشت و زیبایی آن ها نیز رسیدگی می کنند همچنین می توانید انواع حیوانات کوچک و بزرگ طبق سلیقه ی شخصی تان خریداری کنید. این مکان کاملا تمیز و بهداشتی و به عنوان محلی برای زندگی کوتاه مدت و یا بلند مدت حیوانات خانگی در نظر گرفته می شود.

امکان بهره مندی از خدمات به صورت مشاوره تلفنی و حضوری وجود دارد، از طرفی ارسال کلیه سفارشات شما به سراسر کشور امکان پذیر است. جهت بهره مندی از خدمات دامپزشکی پارسیان با مدیریت مسلمی کافی است با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با آقای مسعود مسلمی: ۰۹۱۲۵۹۶۲۴۶۲

نشانی: پاسداران نگارستان هشتم انتهای خیابان مسجد جامع کوچه سوادکوهی پلاک 25 و 27

 

کلینیک : 26711997
فروشگاه : 22883198
مدیریت : 09125962462

لینک مرتبط:

لوازم نگهداری حیوانات در غرب تهران 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین کلینیک دامپزشکی و پت شاپ در پاسداران | پت شاپ پارسیان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه