داریوش صالحی بهترین کارشناس ارشد اقتصاد در ماسال

داریوش صالحی
شهر
ماسال
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

داریوش صالحی بهترین کارشناس ارشد اقتصاد در ماسال

داریوش صالحی بهترین کارشناس ارشد اقتصاد در ماسال به عنوان عضو کوچکی از جامعه حقوقی کشور عزیزمان ایران با توجه به علاقه ی ویژه ای که به وکالت دارد دعاوی ملکی و اکثر مشکلات حقوقی، دعاوی کیفری از قبیل فروش مال غیر، کلاهبرداری، جعل، خیانت در امانت، ربا، ضرب و جرح ، دعاوی خانوادگی و غیره… در شهر ماسال اغلب پرونده هایی است که ایشان قبول می کنند.

در پاسخ به این سوال که افراد چگونه می توانند فرهنگ مراجعه به وکیل در مواجه شدن با مسائل حقوقی را بیاموزند باید بگوییم، ضعف موجود در قانون و مقررات کشور این اجازه را به افراد می دهد که در صورت تمایل برای خود وکیلی اختیار کنند همین امر سبب می شود تا افراد به جای مراجعه به وکیل از افراد بی اطلاع و فاقد دانش حقوقی استمداد کنند.

در نتیجه تنظیم دادخواست ها و طرح شکایت های کیفری یا حقوقی خود را به آن ها محول می سازند در نهایت پرونده دارای ایرادات شکلی یا ماهوی فراوان می شود که سبب رد شدن آن از سوی مرجع رسیدگی کننده می شود یا در صورت پذیرش به جهت عدم رعایت نکات تکنیکی حقوقی سبب محکومیت شخص مذکور و تحمیل هزینه های بسیار می شود.

داریوش صالحی به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری ادعا می کند تلویزیون به عنوان یک رسانه ملی باید در جهت عدالت خواهی عمومی مردم و آگاهی بخشی عمومی فعالیت کند و افکار عمومی را با نقش و جای گاه وکیل آشنا کند چرا که یکی از فاکتور توسعه یافتگی در هر نظام اقتصادی وجود یک وکیل مستقل است.

داریوش صالحی به عنوان یک وکیل زبده و کاربلد در وحله اول رسالت وکیل را اول دفاع از حقوق موکل و سپس امین و امانت دار بودن در برابر موکل خود می داند. روند رسیدگی دادگاه و دادسرا در پرونده های حقوقی مطابق قانون از یک قاعده خاص پیروی می کند که رعایت آن ها جهت داد رسی عادلانه و رعایت اصل تناظر لازم و ضروری به شمار می رود.

برای مثال رسیدگی پرونده حقوقی دارای مقاطع و مراحل مختلفی است و قانون گذار در هر یک از این مقاطع برای اصحاب دعوی چه در مقام خواهان و خوانده حقوق و تکالیفی را پیش بینی کرده است و از طرفی اعمال این حقوق را نیز محدود به زمان و مواعد خاص نموده که عموما افراد جامعه نسبت به آن بی اطلاع هستند و در نهایت به دلیل عدم رعایت آن علی رغم داشتن دلیل منتهی به شکست شان در پرونده و تحمیل ضرر و زیان کلان می شوند.

داریوش صالحی با اشاره به این که جامعه وکلا و تشکل مستقل کانون وکلا می توانند در کنار انجام وظایف حرفه ای در امور عام المنفعه نیز گام های بلندی بردارند خاطر نشان کرد کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یکی از مهم ترین اقداماتی به شمار می رود که با انسجام و همدلی جامعه وکلا می توان آن را محقق کرد.

وکیل متعهد و شرافتمند مانند داریوش صالحی در ابتدا سعی می کند منازعات و اختلافات افراد را با بحث و گفت و گو حل و فصل کند و حتی المکان از طرح شکایت و تشکیل پرونده در دادگستری اجتناب بورزد چنانچه همه راه های صلح و سازش به بن بست برسد ناگزیر از تشکیل پرونده و دفاع از حقوق مشروع و قانونی موکل خود در محکمه خواهند بود

جهت بهره مندی از خدمات این وکیل زبده و حرفه ای با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۱۵۰۰۰۱۳۴

 آدرس : گیلان – شهرستان ماسال – خیابان انقلاب – خیابان بیژن روشن – روبروی اداره کار – ساختمان صادق – طبقه اول 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داریوش صالحی بهترین کارشناس ارشد اقتصاد در ماسال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه