داربست فلزی در نوشهر | داربست بابایی

داربست فلزی در نوشهر داربست یک سازه چوبی یا فلزی موقتی است که برای دسترسی به نقاط دشوار به هنگام ساخت یا تعمیر ساختمان‌ها و…
شهر
نوشهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

داربست فلزی در نوشهر

داربست یک سازه چوبی یا فلزی موقتی است که برای دسترسی به نقاط دشوار به هنگام ساخت یا تعمیر ساختمان‌ها و دیگر سازه‌ها بکار می‌رود. داربست ها که از میله‌های فلزی و چوبی ساخته می‌شوند گاه به عنوان تکیه‌گاه برای بخشی از دیگر سازه‌ها هم استفاده می‌شوند. ساخت داربست ها مهارت ویژه‌ای نیاز دارد زیرا در صورت فروریختن یک داربست خطر تلفات جانی بسیار زیاد است. داربست های فلزی قالباً بصورت لوله های ۶متری،۳متری و قالب و بست تشکیل میشوند.ولی چون ساختمانها در متراژهای مختلفی ساخته شده اند لوله هایی با متراژهای کوچکتر وبزرگترنیز در نصب داربست کاربرد دارند. یکی از ویژگی های داربست خوب داشتن فاصله مناسب بابدنه است که معمولاً ۳۰cmاست .در بعضی مواقع نیز به دستور بنا و یا معمار و مهندسین مربوطه نسبت به نوع انجام کار در روی بدنه فاصله ها کم یا زیاد میشوند. اگر ساکن نوشهر هستید و به کار ساخت و ساز مشغولید و نیاز به داربست دارید . داربست بابایی بهترین داربست فلزی در نوشهر در می باشد . شما می توانید با این مجموعه صاحب بهترین داربست با بهترین قیمت شوید.

به این دلیل که داربست فلزی در ارتفاع بلند نصب می شود و کارگران برای انجام کار روی آن قرار می گیرند، می تواند زمینه ساز رخ دادن اتفاقات و حوادثی که به کار در ارتفاع مربوط هستند، باشد. به همین دلیل امنیت نصب داربست و داشتن جنس خوب فاکتور مهمی می باشد که باید به آن توجه شود.  مجموعه بابایی تولید کننده انواع داربست و لوازم داربست می باشد. داربست فلزی در نوشهر در این مجموعه بسیار بسیار مناسب می باشد.

قطر لوله های داربست های فلزی که از جنس فولاد هستند ۵ سانتی متر و کمترین میزان ضخامت آن ها ۴ میلی متر می باشد. داربست های فلزی با بست هایی که مخصوص داربست می باشند، سرهم گردیده و نصب می شوند. با نصب داربست به وسیله بست ها، در یک زمان کوتاه می توانید یک داربست محکم و ثابت که برای کار در ارتفاع برای کارگران مناسب می باشد، بسازید. اسکافل فلزی باید به نحوه مناسب و درستی به دیواره های ساختمانی که کار بر روی آن انجام می شود، مهار شود تا از واژگون شدن آن جلوگیری شود. فاصله بین دو مهار باید حداکثر ۶ متر باشد.

لوازم و اجزایی که برای نصب داربست استفاده می شوند موارد زیر می باشند که در مجموعه بابایی نیز موجود می باشد:

  • میله شکاف دار برای اتصال: از این میله برای طولانی نمودن دو لوله فلزی داربست استفاده می شود.

  • بست برای لوله های افقی:  از این بست برای بستن دو لوله افقی با زاویه ۹۰ درجه نسبت به یکدیگر استفاده می شود.

  • پایه قابل تنظیم: این پایه به دیواره داخلی قسمت پایین لوله متصل می شود و با استفاده از آن می توان ارتفاع داربست را تنظیم نمود.

  • صفحه زیر ستون: این صفحه به شکل مربع بوده و پایه دار می باشد که هدف از نصب آن، توزیع کردن بار از بخش پایینی ستون روی تکیه گاهی که استفاده می شود، می باشد.

 در مجموعه بابایی بهترین داربست فلزی در نوشهر به بهترین شکل و مناسب ترین حالت قیمت گذاری شده است . پس افراد می توانند با کم ترین هزینه صاحب داربستی با کیفیت شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر: 09111939600

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داربست فلزی در نوشهر | داربست بابایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه