داربست فلزی آراد

 داربست فلزی آراد داربست ها از جمله قطعات فلزی هستند که بسیاری از کارها را که امکان انجام شدنشان در ارتفاعات بالا وجود ندارد را…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

 داربست فلزی آراد

داربست ها از جمله قطعات فلزی هستند که بسیاری از کارها را که امکان انجام شدنشان در ارتفاعات بالا وجود ندارد را با بستن داربست فلزی آراد ممکن می کنند و در پروژه های مختلف کاربرد های بسیاری دارند.

اگر نیاز مند داربست با قیمت مناسب، جنس و کیفیت عالی، دسترسی فوری و کادری حرفه ای بودید مطمئنا داربست فلزی آراد با مدیریت پاسبان بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. از آن جایی که داربست ها کاربرد های متفاوتی دارند پس می توان به مزیت های بی شمار آن ها هم اشاره کرد.

داربست فلزی نما آراد این داربست بسته به نوع اجرا شدنس نام گرفته است و به صورت عمودی در مقابل ساختمان با فاصله ۳۰ سانتی متری تنظیم می شود و برای سنگ کاری، نصب کامپوزیت، سیمان کاری، نصب شیشه و غیره… کاربرد دارد.

داربست کفراژ آراد این مدل داربست به صورت حجمی بسته می شود و برای پروژه هایی که در ارتفاعات بالا هستند مانند فضای داخلی مسجد، فضای داخلی مخزن های بزرگ آب، مخازن بزرگ گازی و غیره… مورد استفاده قرار می گیرد.

داربست زیر بتن آراد از این مدل داربست به منظور نگهدارنده و برای اجرای سقف و ستون های سیمانی که فاصله پایه های ان بسیار به هم نزدیک است استفاده می شود. این داربست وزن بسیار بالا را تحمل می کند و به داربست زیر بتون، کفراژ زیر بتون و زیر پودری معروف است.

در صورتی که نیازمند خدمات فوری، کادری حرفه ای و داربست فلزی با قیمت مناسب بودید با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با آقای پاسبان:

۰۹۳۶۲۱۷۰۱۱۷

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ داربست فلزی آراد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه