خسرو مختاری زاده بهترین وکیل در زرقان

خسرو مختاری زاده بهترین وکیل در زرقان بهترین وکیل در زرقان اگر به دنبال یک وکیل مورد اعتماد و با سابقه ی کاری موفق بسیار…
شهر
زرقان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

خسرو مختاری زاده بهترین وکیل در زرقان

بهترین وکیل در زرقان

اگر به دنبال یک وکیل مورد اعتماد و با سابقه ی کاری موفق بسیار  می گردید ما به شما خسرو مختاری زاده بهترین وکیل در زرقان را معرفی می کنیم. ایشان در زمینه انواع دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی امور ثبتی و غیره.. تخصص کامل داشته و با بررسی همه جانبه پرونده بهترین روش و راه کار را ارائه می دهد.

دعاوی خانواده شامل؛  طلاق توافقی، طلاق به در خواست مرد، طلاق به درخواست زن، مطالبه نفقه زوجه، مطالبه نفقه فرزند، مطالبه مهریه، مطالبه اجرت المثل، اخذ حضانت فرزندان، روابط نامشروع استرداد جهیزیه، تقسیط مهریه و غیره….

دعاوی ثبتی شامل؛ خدمات ثبتی، تعیین و تثبیت حدود و اطلاعات مالکیت ها، تسهیل معاملات رسمی، اعمال نظارت و بازرسی، اصلاح قوانین و مقررات، اطلاع رسانی و پاسخ گویی، تنظیم اسناد رسمی و غیره…

از جمله زیر مجموعه های تخصص این وکیل با سابقه می باشد. خسرو مختاری زاده بهترین وکیل در زرقان به عنوان شخصی که امین و امانت دار است به قوانین و مقررات هم آشناییت کامل دارد  و با استفاده از علم و تجربه خود جهت پیروزی و پیش برد پرونده تمام تلاش خود را می کند.

یکی از ویژگی هایی که یک وکیل را از بقیه وکلا متمایز کرده است قدرت کلام و قلم برنده او است مطمئنا این وکیل با توجه به تخصص ها و علمی که در زمینه تمامی دعاوی دارد بهترین راه کار را به مراجعه کننده خود ارائه می دهد.

جهت بهره مندی از خدمات این وکیل با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس: 09178185534

 مطالب مرتبط:

بهترین وکیل شمال تهران

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خسرو مختاری زاده بهترین وکیل در زرقان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه