خرید و فروش و تعمیرات انواع لیفتراک | تعمیرکار لیفتراک در شهریار

فرهاد تقی خواجه تعمیرکار لیفتراک در شهریار امروزه برای بالا بردن و جا به جا کردن مواد و مصالح در مسافت های کوتاه از لیفتراک…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

فرهاد تقی خواجه تعمیرکار لیفتراک در شهریار

امروزه برای بالا بردن و جا به جا کردن مواد و مصالح در مسافت های کوتاه از لیفتراک ها استفاده می کنند آن ها جزوء ابزاری ضروری برای فعالیت های تولیدی و انبار داری محسوب می شوند. البرز لیفتراک به مدیریت آقای تقی خواجه کلیه ی خدمات  مربوط به تعمیرات انواع لیفتراک های برقی، دیزلی  بنزینی و گازی، تعمیرات نقاشی کامل لیفتراک ها، سیم کشی کامل لیفتراک ها، باز سازی آن ها، اجاره ی لیفتراک، تعمیر در محل و غیره…. را در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمتی مناسب ارائه می دهند.

لیفتراک ها در  ظرفیت ها و مدل های متقاوتی وجود دارند به طور معمول بیشتر لیفتراک ها دارای ظرفیت باری ۱ تن تا ۵ تن دارند لیفتراک ها با سایز و اندازه ی بزرگ تر ظرفیت بالا تر از ۵۰ تن را هم جا به جا می کنند و برای حمل کانتینر های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

البرز لیفتراک با توجه به بهره گیری از پیشرفته ترین فنون مهندسی در زمینه ی عیب یابی مدار های هیدرولیک و الکترونیک، سرویس و نگهداری، تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک های کوماتیو، سپاهان، سهند، تیوتا و ….مشغول فعالیت می باشند.

تعمیرات انواع لیفتراک پذیرفته شده و قطعات لیفتراک ها را با قطعات گارانتی دار و اصل تعویض می کنند. در اسرع وقت تعمیرات اساسی لیفتراک های شما انجام خواهد شد. قیمت مناسب و کیفیت بالا را با آقای تقی خواجه تجربه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

 09128670775

09356223800

با مدیریت آقای تقی خواجه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و فروش و تعمیرات انواع لیفتراک | تعمیرکار لیفتراک در شهریار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه