خرید و فروش شمش فانتزی |  رایان یراق

خرید و فروش شمش فانتزی  رایان یراق (خرید و فروش شمش فانتزی) بیش از دو دهه است که در زمینه ی فروش انواع یراق آلات،…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

خرید و فروش شمش فانتزی 

رایان یراق (خرید و فروش شمش فانتزی) بیش از دو دهه است که در زمینه ی فروش انواع یراق آلات، مقره، شمش و نوار، تابلو برق، آتش نشانی و ماشین سازی شامل قفل، لولا، کلید و شمش های مسیو فانتزی  و غیره… با بالا ترین کیفیت و کم ترین هزینه فعالیت می کنند.

شمش های فانتزی از الزامات مهم تابلو برق ها به حساب می آیند چرا که توزیع نول و ارت در تابلو برق ها به کمک آن ها انجام می شود. شمش های تولیدی توسط رایان یراق (خرید و فروش شمش فانتزی) در مدل های شمش تابلو برق فانتزی ارت و شمش تابلو برق فانتزی نول به فروش می رسند.

این شمش ها از لحاظ ظاهری تفاوتی نداشته اما از لحاظ رنگ بندی ارت ها به رنگ سبز و یا زرد و نول ها به رنگ آبی دیده می شوند. اندازه های مختلف چهار پیچ، شش پیچ، هشت پیچ، ده پیچ، دوازده پیچ و غیره…. موجود هستند که مشتری به راحتی می تواند به صورت جزئی و عمده سفارش دهد.

جهت مشاوره ی رایگان، مشاهده ی کلیه کالا های تولید شده در رایان یراق (خرید و فروش شمش فانتزی)، اطلاع از قیمت ها، سفارش به صورت جزئی و عمده کافی است با ما در تماس باشید. بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن به شما مشتری عزیز ارائه خواهد شد.

تلفن تماس با مرکز رایان یراق: ۰۹۱۲۶۳۳۰۷۲۵

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و فروش شمش فانتزی |  رایان یراق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه