خرید و فروش ابزار استوک و دست دوم در چهارمحال و بختیاری

خرید و فروش ابزار استوک و دست دوم در چهارمحال و بختیاری مرکز خرید و فروش ابزار استوک و دست دوم در چهارمحال و بختیاری…
شهر
چهارمحال و بختیاری
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

خرید و فروش ابزار استوک و دست دوم در چهارمحال و بختیاری

مرکز خرید و فروش ابزار استوک و دست دوم در چهارمحال و بختیاری (ابزار مارکت) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ی خرید و فروش ابزار استوک و دست دوم است و این امکان را برای افراد ایجاد کرده است که در صورتی که نیاز به هر گونه ابزار داشتند به راحتی آن ها خریداری کنند.

با توجه به قیمت بالای ابزار نو ایمان حیدری با ۳ سال سابقه ی فعالیت کلیه ی ابزار آلات شارژی، باطری های شارژی، دریل، بتن کن، پیچ گوشتی، پیچ گوشتی برقی، میلواکی، دیوالت، آگ، متابو، رونیکس، توسن، ماکیتا، سفیر، دنلکس، هیوندای و …. در ابعاد و اندازه و قیمت های متنوع را با بالا ترین کیفیت عرضه می کند.

امکان سفارش و ارسال کالا به تمام نقاط ایران با پست و تیباکس وجود دارد. قابل توجه دوستان ابزار آلات استوک همیشه به معنی ابزار های استفاده شده و دست دوم نیست در بعضی مواقع برخی کارخانه ها قیمت ابزار به فروش نرفته خود را تا چندین درصد کاهش می دهند و در نهایت به عنوان ابزار استوک به فروش می روند.

ابزار آلات کاربرد بسیاری دارند و هر یک برای کسب و کاری مناسب است به منظور آشنایی با انواع ابزار آلات به فروش رفته می توانید به آقای حیدری مراجعه کرده یا با یک تماس تلفنی از قیمت ها استعلام بگیرید.

همچین اگر تمایل به فروش ابزار آلات خود داشتید با قیمت بسیار مناسب و به صورت نقدی خریداری می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۳۰۸۰۶۲۶۱۳

با مدیریت آقای حیدری

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و فروش ابزار استوک و دست دوم در چهارمحال و بختیاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه