خرید محصولات اوریفلیم در شیراز | فروش و نمایندگی محصولات اوریفلیم در نیاوران تهران

خرید محصولات اوریفلیم در شیراز اوریف لیم یکی از کمپانی های بین المللی لوازم آرایش در دنیاست که در سال 1967  توسط دو برادر سوئدی…
شهر
شیراز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

خرید محصولات اوریفلیم در شیراز

اوریف لیم یکی از کمپانی های بین المللی لوازم آرایش در دنیاست که در سال 1967  توسط دو برادر سوئدی و همکارشان راه اندازی شد. هدف آنها این بود تا محصولات آرایشی خود را بدون ایجاد مغازه  یا سرمایه گذاری و توسط افراد به فروش برسانند. در ابتدا محصولات را روی یک میز تنیس در دفتر کار خود در سوئد بسته بندی کرده و به دوستان، آشنایان و کارآفرینان خود در سراسر سوئد، برای فروش می دادند. آنها از این راه توانستند تجارت خود را گسترش دهند. اوریف لیم در تولید محصولات مراقبتی از پوست شهرت بسیاری دارد و تمامی محصولات آن گیاهی و ارگانیک هستند. موسسات خیریه بسیاری را حمایت می کند و در حال حاضر با بیش از 45 سال سابقه به عنوان یکی از برندهای مطرح و قابل اعتماد لوازم آرایشی محصولات خود را در بیش از 60 کشور دنیا به فروش می رساند. فروش سالانه این برند حدود 1.5 میلیارد یورو در نمایندگی اوریفلیم کشورهای مختلف است.
اوریفلیم چه محصولاتی دارد؟ و ویژگی های محصولات این برند چیست؟
  • محصولات اوریف لیم استاندارد بالایی دارند و از اصول اخلاقی تبعیت می کنند.
  • طبیعی هستند و اغلب از عصاره میوه ها ،گل ها و گیاهان تشکیل شده اند.
  • گارانتی مرغوبیت کالا دارند چون روی افراد داوطلب تست شده اند.
  • اوریف لیم دوستدار حیوانات است و هرگز محصولات خود را روی حیوانات تست نمی کند.
  • از ویژگیهای اوریف لیم احترام به محیط زیست است. بسته بندی محصولات اوریفلیم قابل بازیافت است و پی وی سی در آنها به کار نرفته است.
  • تعهد اجتماعی – اخلاقی دارد.
  • عضو فدراسیون جهانی فروش مستقیم (WFDSA) و فدراسیون فروش مستقیم اروپا (FEDSA) است.
می توان گفت اوریفلیم یکی از کامل ترین برندهای موجود در جهان است چرا که لاین های مختلف زیادی را پوشش می دهد. از جمله: محصولات آرایشی، محصولات بهداشتی کودکان ،انواع خمیر دندان محصولات مراقبت پستی، محصولات عطر و ادکلن، بهداشتی بانوان، محصولات ولنس، بهداشتی آقایان مراقبت از مو و مراقبت از پا. از آنجایی که این برند محصولاتی کاملا گیاهی و ارگانیک دارند در نتیجه می توان گفت محصولات اوریفلیم از کیفیت بسیار بسیار بالایی برخوردارند. لاین پوستی این برند بسیار پرطرفدار بوده چراکه تنوع زیادی دارد و در تایم کم بهترین نتیجه را برای پوست شما به ارمغان می آورد. محصولات آرایشی این برند بسیار کامل می باشد. انواع لوازم آرایش اعم از کرم پودر، انواع کانتور رژ لب، خط چشم و ریمل و غیره در این برند موجود می باشد. محصولات آرایشی اوریفلیم به دلیل اینکه سبک اروپایی دارند کلاسبک، لایت با بیس ارگانیک و گیاهی می باشد و در زیبایی و جلوه خاصی به مصرف کننده می دهد .محصولات مراقبت از پوست این کمپانی در اروپا بسیار مشهور و زبانزد است و رتبه دوم جهان را به دست آورده .به عنوان مثال محصولات مراقبت از پوست NovAge به ویژه بالای 40 سال رتبه دوم کرم های مراقبتی جهان را داراست. محصولات مراقبتی موی هیرایکس، محصولات شیر و عسل، تندرکرها، شاور ژل های بدن و خمیر دندانهای اوریفلیم در اروپا محبوبیت زیادی دارند. تمام این اوصاف در کنار قیمت های عالی این محصولات موجب رضایت روز افزون مصرف کنندگان شده و این برند را محبوب و بی رقیب ساخته است.
اگر تمایل به خرید محصولات با کیفیت و مرغوب اوریفلیم دارید مجموعه شفیعی  در شیرازبهترین انتخاب برای شماست این مجموعه معتبر ترین نمایندگی اوریفلیم در ایران می باشد. شما می توانید با اطلاعات کامل از این مجموعه یک خرید آسان و مطمئن را انجام دهید. نمایندگی تمامی لاین های محصولات اوریفلیم را در صورت تمایل شما عزیزان موجود می کند با بهترین قیمت. در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر و خرید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09127007822
تلگرام:oriflam_2018ncc@
اینستاگرام:oriflam_ncc
خرید مستقیم محصولات اوریفلیم
نمایندگی محصولات اوریفلیم
نمایندگی محصولات اوریفلیم در شیراز
فروش محصولات اوریفلیم در شیراز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید محصولات اوریفلیم در شیراز | فروش و نمایندگی محصولات اوریفلیم در نیاوران تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه