خریدو فروش گوسفندان چند قلو زا و ساده

خریدو فروش گوسفندان چند قلو زا و ساده سعید دوستی سال ها است که با  خرید و فروش گوسفندان چند قلو زا و ساده، هترو…
شهر
زنجان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

خریدو فروش گوسفندان چند قلو زا و ساده

سعید دوستی سال ها است که با  خرید و فروش گوسفندان چند قلو زا و ساده، هترو و همو و فروش به صورت حضوری و غیر حضوری کمک شایانی در زمینه توسعه صنعت گوشت کشور و افرادی که تمایل به پرورش حیوان و توسعه کار و کسب سود دارند ایجاد کرده است. فروش گوسفندان چند قلو زا، گوسفندان هترو و همو از جمله مهم ترین خدمات ارایه شده توسط برادران  دوستی است. عزیزانی که به صنعت دام پروری علاقه دارند و تمایل به خرید انواع مدل های گوسفند گوشتی و چند قوزا دارند تنها با یک تماس از انواع خدمات ما بهره مند شوند.

گوسفندان هترو و همو از جمله مواردی هستند که برای راه اندازی یک مزرعه یا یک گله گوسفند با باز دهی کاملا مطلوب و داشتن سود اوری بسیار بالا گزینه ی مناسبی برای شما محسوب می شوند. تمامی این گوسفندان اصلاح نژاد شده اند.

در صورتی که جزوء افراد دام دار هستید و دارای گوسفندان چند قلو یا گوسفند دو قلو زا در گله تان می باشید برای کسب سود بیشتر و گسترش دام پروری و کسب اطلاعات بیشتر با برادران دوستی در ارتباط بوده و از مشاوره آن ها نهایت استفاده را ببرید.

در صورت مشاوره رایگان، بهره مندی از خدمات برادران دوستی، مشاهده انواع گوسفندان چند قلو زا، ساده، هترو و همو و کسب اطلاعات بیشتر کافی است با ما در تماس باشید.

 برادران دوستی در زنجان سلطانیه و ارتباط با سراسر کشور

۰۹۱۹۱۴۶۱۸۵۲

۰۹۱۲۴۶۲۱۴۱۶

۰۲۴۳۵۸۸۲۲۱۰

 

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خریدو فروش گوسفندان چند قلو زا و ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه