خریدار ضایعات الکترونیکی موبایل پارسا

خریدار ضایعات الکترونیکی موبایل پارسا خریدار ضایعات الکترونیکی موبایل (پارسا) به مدیریت اسماعیل خلیفه قلی  بزرگ ترین خریدار برد موبایل، برد کامپیوتر، عکس های پزشگی،…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

خریدار ضایعات الکترونیکی موبایل پارسا

خریدار ضایعات الکترونیکی موبایل (پارسا) به مدیریت اسماعیل خلیفه قلی  بزرگ ترین خریدار برد موبایل، برد کامپیوتر، عکس های پزشگی، خریدار انوع گوشی سوخته و کامپیوتر سوخته با بالا ترین قیمت است. امکان تسویه نقدی، حمل و جا به جایی و فروش در کوتاه ترین زمان ممکن وجود دارد.

امروزه با توجه به تولید بالای انواع مدل های گوشی و لب تاب و …. بسیاری از افراد حتی کودکان نیز این امکانات را دارند اما اگر گوشی قدیمی یا گوشی سوخته دارید که نمی دانید باید با آن ها چه کار کنید گاهی هم هر بار تعمیر آن ها به جز ایجاد هزینه ای اضافه هیچ مزیتی نداشته کافی است با اسماعیل خلیفه قلی تماس بگیرید تا گوشی سوخته و یا قدیمی شما را با بالا ترین قیمت خریداری کند.

انواع گوشی دست دوم و سوخته، ال سی دی شکسته، برد کامپیوتر، مانیتور و ال سی دی، سی آر تی کامپیوتر، صفحه کلید و موس، اسپیکر و مودم بی سیم و مدل ای دی اس ال، قاب کیس کامپیوتر، سی پی یو کامپیوتر، مادر برد، هارد دیسک، فن کامپیو تر و مادر برد آن را با بالا ترین قیمت موجود به فروش رسانده و با هزینه ای که به دست آورده اید بهترین مدل آن را خریداری کنید.

گاهی هیچ چیز به اندازه ی تعمیر یک وسیله ی سوخته و یا خراب و عدم درست شدن آن انسان را کلافه نمی کند این همه دوندگی به چه قیمتی وسایل از کار افتاده ات را بفروش و بهترین آن را جای گزین کن.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تلفن تماس:

۰۹۱۹۶۶۶۲۹۷۱

۰۹۳۵۷۰۳۰۱۲۷

با مدیریت آای اسماعیل خلیفه قلی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خریدار ضایعات الکترونیکی موبایل پارسا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه