خدمات پرسکاری و قطعه زنی در البرز

خدمات پرسکاری و قطعه زنی در البرز در یک سری از کارها  قطعاتی که تعداد آنها زیاد بوده و بخواهند قطعاتی را با فرم و…
شهر
البرز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

خدمات پرسکاری و قطعه زنی در البرز

در یک سری از کارها  قطعاتی که تعداد آنها زیاد بوده و بخواهند قطعاتی را با فرم و ابعاد یکنواخت تهیه کرده و صرفه جوئی در وقت و نیروی انسانی نیز مورد نظر باشد، از روشهای مختلفی برای بریدن و فرم دادن قطعات استفاده می‌نمایند که مجموعه آنها را می‌توان بدلیل استفاده از پرس، بعنوان دستگاه اصلی انجام دهنده کار، پرسکاری نامید. ابزارهای مورد استفاده در پرسکاری که وظیفه تأمین فرم قطعه مورد نیاز را به عهده دارند، قالب نامیده می‌شوند. قالبها معمولاً از دو قسمت توپر (سمبه) و تو خالی (ماتریس) تشکیل شده و بر حسب کاری که انجام می‌دهند بنام قالب‌های برش و یا قالب‌های فرم معروف می‌باشند.

خدمات پرسکاری و قطغه زنی در البرز در مجموعه پرسکاری تک فلز به بهترین شکل انجام می گیرد . خدمات پرسکاری ضربه ای بکی از خدمات این مجموعه با کیفیت بالا می باشد. پرس ضربه ای یکی از ابزارهای کار با فلزات است که می تواند به طور خاص برای شکل دادن یا برش فلزات متناسب با نیاز شما مورد استفاده قرار گیرد. فرایند و روند اجرای کار شامل  شکل دهی ، تراشکاری با سوراخ کردن فلز به وسیله یک مته است . به طور معمول این فرایند برای هر دو شکل ورقه های فلزی و کویل یکسان است. پرس ضربه ای از یک  چکش فلزی و یک حرکت عمودی که فلز بالایی را روی فلز پایین با فشار می کوبد تشکیل شده است. پرس ضربه ای برای شکل دهی فلزات استفاده می شود که این کار با کوبیدن فلز بالایی روی فلز پایین صورت می گیرد

یکی دیگر از خدمات این مجموعه پرس هیدرولیکی می باشد.‌یک پرس هیدرولیک تقریبا برای تمامی اهداف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد اما کاربرد اولیه ی آن تبدیل قطعات فلزی به ورق می باشد. اگر به دنبال خدمات پرسکاری و قطعه زنی در البرز هستید قطعا مجموعه تک فلز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود . تمامی کار ها و خدمات در این مجموعه با بالاترین کیفیت و دقت کافی انجام می گردد.علاوه بر پرسکاری و قطعه زنی، خدمات خم کاری و برش لیزر فلزات هم در این مجموعه انجام می شود. خمکاری ورق های فلزی یکی از عملیات بسیار پرکاربرد در صنعت است و برای مقاصد گوناگونی چون ساخت باکس فلزی در صنعت الکترونیک، ساختمان سازی، دامداری و کشاورزی، کشتی سازی، کارخانجات و … استفاده می شود. خمکاری ورق های فلزی عملی مکانیکی است که در آن به ورق فشار وارد شده و باعث خمش و زاویه دار شدن آن می شود. خمکاری ورق های فلزی روش های گوناگونی دارد که با توجه به مواردی چون جنس ورق، ضخامت آن، طرح مورد نظر برای خم کردن و میزان خمش، باید روش مناسب را انتخاب کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر

09123107527

09121775120

پرسکاری قطعات فلزی

خدمات پرسکاری و قطعه زنی در البرز

پرسکاری ورق های فلزی

پرسکاری انواع روش های شکل دهی ورق

فرم دهی ورق های فلزی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خدمات پرسکاری و قطعه زنی در البرز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه