خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند در اصفهان | موسسه افق اصفهان

خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند موسسه افق در اصفهان نگهداری از سالمندان عزیز، تهیه ی غذای مناسب آن ها، نظافت جسمی و استحمام آن…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند موسسه افق در اصفهان

نگهداری از سالمندان عزیز، تهیه ی غذای مناسب آن ها، نظافت جسمی و استحمام آن ها، نظافت محیط زندگی سالمند، یاد آوری مراقبت های پزشکی لازم، دادن دارو به سالمند، پیگیری روند درمانی آن ها، انجام امور اداری سالمندان در صورت رضایت خانواده و غیره.. از جمله وظایفی است که شرکت خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند در منزل به عزیزان شما ارائه می شود. نگهداری از بیمار کرونایی در سر تا سر کشور و استان اصفهان توسط بهترین افراد و با تجربه ترین پرستاران انجام خواهد شد. تامین نیروی انسانی جهت همراهی موقت بیمار در بیمارستان و مراکز درمانی، انجام کلیه امور پرستاری، خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند به صورت شبانه روزی در موسسه افق اصفهان تنها با هدف ارتقا سطح بهداشتی، رفاهی و سلامتی شهروندان عزیز در اصفهان با داشتن مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در اصفهان به یک مرکز معتبر و مورد اعتماد تبدیل شده است.

در صورتی که برای کودک تان و یا سالمند تان نیازمند یک خانم و یا آقا بودید کافی است با کارشناسان ما در موسسه افق اصفهان در تماس باشید. مشاوره رایگان تنها برای کمک به شما و راهنمایی هر چه تمام تر شما به صورت رایگان صورت خواهد گرفت. با داشتن یک پرستار دیگر نگرانی برای نگهداری از کودک و یا سالمند تان در منزل و یا موسسه ندارید و با خیال راحت به روز مرگی های تان رسیدگی می کنید. با ما در تماس باشید. خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند در اصفهان با کم ترین هزینه صورت می گیرد.

تلفن تماس موسسه افق اصفهان:

۰۹۱۳۳۱۴۰۸۳۹

با مدیریت آقای حیدری

بهترین مرکز پرستاری از سالمندان در تهران

مراقبت و نگهداری از سالمندان در اصفهان 

پرستاری از سالمند بیمار در اصفهان 

پرستار شبانه روزی سالمندان در اصفهان 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند در اصفهان | موسسه افق اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه