خدمات میکروبیلدینگ در کرج

 خدمات میکروبیلدینگ در کرج میکروبیلدینگ هم به نوبه ی خود آرایش دائمی محسوب می شود اما با تاتو فرق دارد دلیل ان هم زیبایی و…
شهر
کرج
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

 خدمات میکروبیلدینگ در کرج

میکروبیلدینگ هم به نوبه ی خود آرایش دائمی محسوب می شود اما با تاتو فرق دارد دلیل ان هم زیبایی و ظرافت کار می  باشد که سبب پر تر و طبیعی تر دیده شدن ابرو های شما می شود آرایشگاه خدمات میکروبیلدینگ در کرج به مدیریت خانم طریقی یکی از مراکز معتبر با ارائه ی بهترین ها می باشد.

کلیه ی خدمات میکروپیگمنتیشن، میکروبیلدینگ، هاشور ابرو به روش کرکی مویی، فیبروز ابرو، سایه ابرو، قرینه سازی ابرو متناسب با فرم صورت، خط چشم، بن مژه، خط لب، ترمیم لب های شکری، لب های تیره، لب های نا متقارن، لب های بی رنگ، ارائه ی جدید ترین تکنیک های میکروپیگمنتیشن و میکرو بیلدینگ، کاشت مژه، کلاسیک، والیوم و مگاوالیوم و گیاهی هیدن لیفت و لمینت مژه و ابرو، کاشت ناخن با پودر ترمیم ناخن، کاور ناخن، ژلیش و لمینت، مانیکور انواع کاشت، گریم فول گلس استندی گلس، کاشت ترکی، کاشت فورمر، پاک کردن تاتو قدیمی، اصلاح فرم تتو قدیمی، انواع خط چشم، خط لب و خط رژ و …. را تنها از سالن زیبایی سلنا دریافت کنید.

تمیزی کار در کنار قیمت مناسب و ارائه ی خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن با کم ترین هزینه از ویژگی ها و مزیت های مراجعه به سالن زیبایی سلنا و ارائه ی خدمات میکروبیلدینگ در کرج می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با آرایش گران ماهر و با تجربه ی ما در سالن زیبایی با ما در ارتباط باشید.

آدرس سالن زیبایی سلنا: کرج، محمد شهر، دشت بهشت، بلوار امام علی، نبش ابوذر ۶

تلفن تماس : 09391951580

با مدیریت خانم طریقی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ خدمات میکروبیلدینگ در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه