خدمات آب کاری فلزات در تهران

خدمات آب کاری فلزات در تهران خدمات آب کاری فلزات در تهران خدمات آب کاری فلزات در تهران از انواع کروم جهت پوشاندن یک سطح…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

خدمات آب کاری فلزات در تهران

خدمات آب کاری فلزات در تهران

خدمات آب کاری فلزات در تهران از انواع کروم جهت پوشاندن یک سطح فولاد، آلومینیوم، آلیاژ های مس و غیره.. استفاده می کنند . این لایه ها هم می توانند کاربرد تزئینی داشته باشند و هم در برابر خوردگی مقاومت بالا ایجاد کنند.

در آب کاری فلزات از کروم برای کار های بسیاری مانند؛ روند های آبکاری با کروم، چربی گیری با استفاده از مواد حلال، استفاده از آب کاری کروم روی قطعات فولادی یک موتور سیکلت، پاک کردن سطح از هر گونه آلودگی، انجام مراحل مختلف آماده سازی، قرار دادن قطعه در حوضچه الکترولیت حاوی کروم، اعمال جریان برق برای حصول ضخامت مناسب کروم روی قطعه و غیره…. استفاده می شود.

معمولا آبکاری کروم در مرکز خدمات آب کاری فلزات در تهران روی یک لایه از نیکل اعمال می شود از این جهت به آن آب کاری نیکل کروم هم می گویند. از آب کاری دکوری در ساخت قطعات خودرو و یا لوازم آشپز خانه هم استفاده می شود.

این آب کاری فلزات به منظور کاهش اصطکاک، افزایش مقاومت نسبت به خراشیدگی، افزایش مقاومت سطحی در برابر مواد شیمیایی انجام می شود. هر چه ضخامت لایه های کروم سخت بیشتر باشد در نهایت نواقص سطحی نیز بیشتر نشان داده می شوند زیرا کروم کاری اثر مسطح سازی را ندارد.

برای تست کردن انواع آب کاری از روش های مختلفی مانند میله هیدرولیک، اسپری نمک و غیره … در جهت سنجش میزان مقاومت نسبت به خوردگی استفاده می شود. جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات آبکاری فلزات در تهران با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۱۱۹۳۳۰

ارائه ی انواع خدمات آبکاری و فرمینگ

آبکاری طلا

آبکاری نقره

آبکاری نیکل

آبکاری کروم

آبکاری فورتیک

ابکاری مس

آبکاری آنتیک

آبکاری برنز

آبکاری زرد

آبکاری رزگلد و غیره

برای تمامی فلزات از جمله استیل ، آلومینیوم ، برنج ، مس ، آهن و غیره 

راه اندازی خطوط آبکاری و الکتروفورتیک

 

لینک های مرتبط:

آبکاری کروم سخت نوئل در تهران 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خدمات آب کاری فلزات در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه