خدمات حفاری چاه آب در شهریار

یکی از مراکز معتبر و با سابقه برای حفاری چاه های عمیق و نیمه عمیق شرکت حفاری چشمه سابق فردوسیه است. این شرکت کلیه ی…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

یکی از مراکز معتبر و با سابقه برای حفاری چاه های عمیق و نیمه عمیق شرکت حفاری چشمه سابق فردوسیه است. این شرکت کلیه ی کار های لای روبی و رسوب گیری چاه را برای بالا بردن کیفیت آب  بسیار بالا و در اسرع وقت انجام می دهند.

 چاه هایی هستند  که توسط این مرکز با دست و تا عمق ۳۰ تا ۳۲ متر حفاری می شوند. چاهی که تا اولین سفره ی زیر زمینی کنده می شود در اصطلاح نیمه عمیق می گویند اما به شرطی که از صد متر تجاوز نکنند .

در مقابل به چاه هایی که عمق شان زیاد باشد و با دستگاه حفر شوند چاه های عمیق می گویند این چاه ها مناسب کشاورزی می باشند. به طور کل قطر چاه های عمیق با یکدیگر متفاوت می باشد و مشتری بر اساس نیاز و مرکز حفاری چشمه سابق فردوسی با بررسی شرایط و در صورت امکان اقدام به حفر چاه می کنند.

اگر نیازمند چاه های عمیق باشید باید بدانید که این چاه ها تا اولین سفره ی آب حفاری می شوند و معمولا قطری برابر با ۱۲ تا ۱۸ اینچ دارند. امکان حفر چاه های عمیق هم در رسوبات نرم و هم در رسوبات سخت وجود دارد.

دستگاه های جدید و بروز این مرکز با ضربه های مداوم ۵۰ تا ۶۰ ضربه در دقیقه  و دستگاه های مدل روتاری با چرخش های مداوم مته زمین را خرد و سست می کنند. در سیستم حفاری ضربه ای مواد کنده شده به وسیله ی گل کش بالا می آیند اما در سیستم روتاری مواد کنده شده به کمک جریان مستقیم و یا معکوس گل حفاری و یا آب از درون چاه بیرون می آیند.

 انواع خدمات حفر چاه های عمیق، نیمه عمیق، کول گذاری و بستن قالب، تعمیر قنات های قدینی  باز و بست انواع کفکش های ایرانی و خارجی، حفر چاه به صورتی دستی و دستگاهی، تعمیر چاه، تعمیر انواع پمپ های شناور و شقت قلافت و کفکش را با هادی آقا محمدی تجربه کنید.

تلفن تماس: ۰۹۱۹۱۵۲۴۷۸۰

با مدیریت هادی آقا محمدی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خدمات حفاری چاه آب در شهریار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه