حامد بازوند وکیل پایه یک دادگستری در ایلام

حامد بازوند وکیل پایه یک دادگستری حامد بازوند، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در ایلام می باشد. ایشان در زمینه ی کلیه ی…
شهر
ایلام
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

حامد بازوند وکیل پایه یک دادگستری

حامد بازوند، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در ایلام می باشد. ایشان در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، دعاوی کیفری، دعاوی ثبتی و تجاری، دعاوی خانوادگی و غیره… دانش و اطلاعات کافی دارند اما در زمینه ی دعاوی خانوادگی و کیفری به صورت اختصاصی فعالیت می کنند.

حامد بازوند به عنوان وکیل خانوادگی علاوه بر داشتن اطلاعات و تجربیات کاملا بروز و قانونی، تسلط کافی بر مسائل فقهی و شرعی حقوق خانواده دارند و در مواردی که شخص قانون گذار سکوت کرده اند می توانند با استناد از آیات و روایات زمینه ی خواسته مطلوب را از محکمه بخواهند.

همچنین زمانی که پرونده های کیفری وجود دارند همراهی یک وکیل کیفری خوب می تواند در پیش برد صحیح پرونده ها به دلیل آشنا بودن با کلیه ی قوانین کیفری ضروری باشد. از جمله مهم ترین پرونده هایی که به بررسی آن ها می پردازند شامل موارد زیر می شود:

نامزدی، تغییر جنسبت، ازدواج، سن ازدواج، الزام به ثبت ازدواج دائم، استرداد جهیزیه، اخذ اجازه ازدواج دختر، ازدواج مجدد زوج، تامین دلیل جهیزیه، تامین خواسته جهیزیه، مطالبه مهریه، مهرالمثل، اعسار، طلاق بائن، رجوع، نفقه فرزند، ترک انفاق، تهیه مسکن مستقل، تمکین، نشوز زوجه، نحله، شروط ضمن عقد، طلاق توافقی، طلاق رجعی، فسخ نکاح، تدلیس، حضانت فرزند، ملاقات فرزند، قیومیت، عزل قیم، رفع حجر، حکم رشد، سرقت، کلاهبرداری، قتل، قتل عمد، قتل غیر عمد، خیانت در امانت، ایراد ضرب عمدی، ارتباط نامشروع، تجاوز به عنف، فروش مال غیر، تصرف عدوانی، جعل و غیره…‌

جهت مشاوره تلفنی و یا حضوری با حامد بازوند وکیل پایه یک دادگستری در ایلام با تعیین وقت قبلی کافی است با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس با آقای حامد بازوند: ۰۹۱۶۹۸۴۳۶۸۶

آدرس: ایلام، ملک شاهی، میدان شهید بهشتی،  بلوار امام خیابان، شهید رستمی

 وکیل پایه یک دادگستری در ایلام 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حامد بازوند وکیل پایه یک دادگستری در ایلام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه