حاج محسن پنجه کوبی سخنران انگیزشی در خراسان شمالی

بهترین سخنران انگیزشی در بجنورد حاج محسن پنجه کوبی سخنران انگیزشی خراسان شمالی می باشد و به صورت لایو در فضای مجازی فعالیت می کنند.…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین سخنران انگیزشی در بجنورد

حاج محسن پنجه کوبی سخنران انگیزشی خراسان شمالی می باشد و به صورت لایو در فضای مجازی فعالیت می کنند. ایشان یک بلاگر توانمند و دارای مدرک دیپلم معارف هستند. لایو های این سخنران با افراد مشهور مانند سمانه فتاحی، حسن یزدانی قهرمان المپیک، پهلوانان زورخانه گرمه و غیره… می باشد.

سخنران انگیزشی کیست، شاید این سوالی باشد که برای بسیاری از ما پیش می آید اما ما به شما می گوییم فردی مانند حاج محسن پنجه کوبی چیز هایی به ما می آموزد که خود توانایی انجام آن ها را داشته و قادر به انجام کار هایی موفقیت آمیز است.

ایشان بسیار پرشور و پر احساس هستند که گروهی از افراد را برای رسیدن به هدفی جمع کرده و برای موفقیت آن ها را تحریک می کند و با ارائه دادن خود قصد دارد انگیزه ای در افراد شنونده ایجاد کند.

سخنرانی های این چنینی منبع الهام می باشند و دارای موضوعاتی کاملا متفاوت هستند و می تواند در رابطه با راز های موفقیت، اصول تجارت، سبک زندگی، داستان های خاطره انگیز، دین و مذهب و عقیده و غیره… باشد.

این سخنرانی ها مجموعه ای متنوع از مبحث های عبرت اموز می باشد و تجربه ای مشخص را در مخاطب ایجاد می کند. این سری انگیزه ها سبب تغییر نوع رفتار مخاطب و انتخاب مسیر درست هدف و… می شوند. با شنیدن این سخنرانی ها استراژدی درست مواجه با مشکلات رو به رو و جبران اشتباهات را  مخاطب می آموزد یا حتی با ارائه دادن ابزار، اطلاعات و هوشیاری به مخاطبان آن ها را برای موفقیت در مسیر زندگی کمک می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده ی نمونه ی لایو ها و سخنرانی های حاج محسن پنجه کوبی و بهره مندی از خدمات ایشان با ما در تماس باشید.

ادرس اینستا: 1370mohsenpanjekobi

تلفن تماس:

۰۹۰۲۳۶۶۲۸۷۸

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حاج محسن پنجه کوبی سخنران انگیزشی در خراسان شمالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه