جوشکاری و نمای کامپوزیت در بوشهر

جوشکاری و نمای کامپوزیت در برازجان آقای بلالی یکی از شناخته شده ترین افراد در زمینه ی جوشکاری و نمای کامپوزیت در بوشهر می باشد…
شهر
برازجان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

جوشکاری و نمای کامپوزیت در برازجان

آقای بلالی یکی از شناخته شده ترین افراد در زمینه ی جوشکاری و نمای کامپوزیت در بوشهر می باشد که با ارائه ی بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن به محبوبیت رسیده اند. از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط ایشان می توان به موارد زیر اشاره رد:

  • ارائه ی کلیه ی خدمات جوشکاری و نمای کامپوزیت که شامل؛ پمپ بنزین، نمای بانک، نمای مغازه و انواع تابلو ها می شود
  • ارائه ی خدمات زیر کاری شیشه سکوریت
  • ارائه ی خدمات درب برقی
  • ارائه ی خدمات نبشی نمای سنگ
  • ارائه ی خدمات ساخت کانکس
  • ارائه ی خدمات سایبان و غیره…

معرفی نمای کامپوزیت

این سری نما ها دارای طرفداران بسیاری هستند و مزیت های بسیاری هم دارند. از این سبک نما برای ساختمان های اداری، ساختمان های تجاری، ساختمان های تفریحی و منازل و غیره… استفاده می کنند.

اگر نما با پانل آلومینیومی کامپوزیت به خوبی انجام شود سبب افزایش دوام و استحکام در آن شده در نتیجه نمای ساختمان مورد نظر شما عمر طولانی تری خواهد داشت. اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده ی نمای کامپوزیت شامل موارد زیر می شود:

لایه رنگ پلی استر، چسب، ورق آلومینیومی، لایه پلی اتیلن، چسب، ورق آلومینیومی، رنگ نانو، پوشش محافظ، لایه چسب ضد خش و غیره… به دلیل استفاده از مواد نانو در تولید ورق های آلومینیوم کامپوزیت این محصولات دارای خواص تمیز شوندگی و ضد آلایندگی هستند.

 در نظر داشته باشید در ساخت این پانل ها از هسته ی پلی اتیلن سبک و ضد آلاینده بین دو ورق آلومینیوم استفاده می شود این لایه ها ضد باکتری بوده و مقاومت بالایی دارند. در صورتی که نیازمند جوشکاری و نمای کامپوزیت در بوشهر بودید کافی است با آقای بلالی در تماس باشید. هدف ما جلب رضایت مشتری است.

آدرس: برازجان

با مدیریت بلالی

تلفن تماس:

۰۹۳۶۱۴۵۵۳۳۰

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جوشکاری و نمای کامپوزیت در بوشهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه