جواد ملکشاهی وکیل پایه یک دادگستری

جواد ملکشاهی وکیل پایه یک دادگستری جواد ملک شاهی یکی از شناخته شده ترین وکیل های پایه یک دادگستری در خرم آباد می باشد که…
شهر
خرم آباد
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

جواد ملکشاهی وکیل پایه یک دادگستری

جواد ملک شاهی یکی از شناخته شده ترین وکیل های پایه یک دادگستری در خرم آباد می باشد که با توجه به دانش، تخصص و تجربه ای که دارد بهترین خدمات را ارائه داده  و در نهایت سبب جلب رضایت مراجعه کننده شده است.

این وکیل با توجه به تحصیلات عالی که دارد در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، دعاوی ثبتی و تجاری، دعاوی خانوادگی، دعاوی کیفری و …. دانش و تجربه ی کافی دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن شواهد و اسناد موجود را بررسی کرده و بهترین مشاوره را می دهد.

پیچیدگی ها و چم و خم موجود در مسیر رسیدگی به پرونده ها سبب شده است تا بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی لازم شواهد نا مربوط و یا دفاع نادرستی از خود در دادگاه داشته باشند همین موارد به ظاهر ساده سبب اتلاف وقت و هزینه های اضافی دادرسی می شود پس زمانی که شما با جواد ملکشاهی وکیل پایه یک دادگستری در ارتباط باشید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

روش های آزمون و خطا را کنار گذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن به سمت مسیر درست گام بردارید. از مهم ترین پرونده هایی که ایشان آن ها را پذیرفته و اقدام به وکالت آن ها می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کلاهبرداری، سرقت، طلاق، نفقه، مهریه، جرائم رایانه ای، مواد مخدر، جعل، چک، سفته، برات، رسید های بانکی، ارث و میراث، فروش مال غیر، خلع ید، تصرف عدوانی، حضانت، ثبت شرکت، ثبت برند و ….

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره تلفنی و حضوری با تعیین وقت قبلی کافی است تا با ما در تماس باشید.

آدرس دفتر وکالت جواد ملک شاهی: خرم آباد -خیابان انقلاب، روبروی کوچه 5 آراسته، ساختمان پارسیان، طبقه دوم، واحد 

تلفن تماس:

۰۹۱۶۸۵۸۳۲۷۷

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جواد ملکشاهی وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه