جواد عاطفی بهترین وکیل در تنکابن

جواد عاطفی بهترین وکیل در تنکابن بهترین وکیل در تنکابن وکیل کسی است که از طرف شخصی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مامور…
شهر
تنکابن
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

جواد عاطفی بهترین وکیل در تنکابن

بهترین وکیل در تنکابن

وکیل کسی است که از طرف شخصی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مامور می شود. جواد عاطفی بهترین وکیل در تنکابن با شماره پرونده ۱۸۲۴۰به عنوان مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری مشغول فعالیت می باشد. تقریبا تمام پرونده هایی که در دادگاه کشور در جریان هستند را می توان به دست جواد عاطفی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری سپرد.

ایشان به عنوان یک وکیل پایه یک وظیفه ای اصلی دارند که تا حصول بهترین نتیجه برای موکل خود دست از پا ننشیند و تمامی روند قضایی پرونده را در دادگاه ها پیگیری می کند، به دنبال شواهد گشته تا ادعای فرد را در دادگاه ثابت کند به صورت خلاصه هر چه برای پیشبرد پرونده لازم باشد را انجام خواهد داد.

جواد عاطفی بهترین وکیل در تنکابن در زمینه تمامی دعاوی که شامل؛ دعاوی حقوقی، دعاوی خانوادگی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی مربوط به موجر و مستاجر و غیره… می شود تخصص کامل داشته و بهترین راهنمایی و مشاوره را به فرد مراجعه کننده داده و در اسرع وقت با بهترین کیفیت به پرونده رسیدگی می کند.

ایشان در صورت لزوم ابتدا به مراجعه کنندگان مشاوره حقوقی داده و آنان را آگاه می سازد و پس از آن در صورت قبول وکالت تمامی قرار داد ها، نامه ها و مدارکی که جهت پیشبرد پرونده لازم است را از موکل خود می گیرد و جهت دفاع از موکل خود در دادگاه آماده می شود.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات جواد عاطفی بهترین وکیل در تنکابن به صورت تلفنی یا با مراجعه حضوری بهترین مشاوره را بگیرید. با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۳۶۷۷۵۸۲۲۸

آدرس دفتر وکالت جواد عاطفی: رامسر، توسکا، سر جنب متل خزر

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جواد عاطفی بهترین وکیل در تنکابن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه