جواد شافعی وکیل پایه یک دادگستری

جواد شافعی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان دارای بیش از ده سال سابقه ی فعالیت کاری و همچنین مدرک کارشناس…
شهر
بیرجند
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

جواد شافعی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد. ایشان دارای بیش از ده سال سابقه ی فعالیت کاری و همچنین مدرک کارشناس ارشد حقوق خصوصی می باشند که با ارائه ی بهترین خدمات سبب جلب رضایت موکل خود شده اند.

ایشان به عنوان وکیل خبره و کار بلد در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی مربوط به امور قرار داد ها، دعاوی اسناد تجاری، دعاوی مطالبات، دعاوی خانوادگی، دعاوی ملکی، دعاوی ثبتی و… دانش و تجربه ی کافی دارند و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین مشاوره را می دهند.

با توجه به پیچیدگی ها و تنوعی که در قوانین وجود دارد بسیاری از افراد آگاهی لازم را از تمامی آن ها نداشته و همین عدم آگاهی سبب ایجاد دردسر هایی برای افراد در مراجع قضایی می شود. به همین جهت پیشنهاد می کنیم حتما از افراد با تجربه و حرفه ای مانند جواد شافعی وکیل پایه یک دادگستری کمک بگیرید.

ایشان با جمع آوری و بررسی کلیه ی اسناد و مدارک موجود موکل خود را از نتیجه ی احتمالی پرونده آگاه ساخته و سعی بر آن دارد که موکل بهترین تصمیم و مسیر را در ادامه ی دادرسی داشته باشد.

روش های آزمون و خطا را کنار بگذارید و بدون اتلاف هزینه و وقت خود گزینه ی درست را انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات جواد شافعی، مشاوره ی حقوقی  به صورت حضوری با نوبت گیری قبلی حتما با ما در تماس باشید. موفقیت بی دلیل حاصل نمی شود.

ساعات پذیرش: شنبه تا پنج شنبه صبح ها از ساعت ۹ صبح تا ۱و نیم ظهر

عصر ها از ساعت ۵ بعد ظهر تا ۸ شب با تعیین وقت قبلی 

آدرس دفتر وکالت: خراسان جنوبی، بیرجند، نبش طالقانی ۱۱، طبقه ی فوقانی

تلفن تماس: 09153610564

05632212095

کلمات کلیدی:

وکیل در بیرجند

جواد شافعی وکیل در بیرجند

وکالت در بیرجند

مشاوره حقوقی در بیرجند

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جواد شافعی وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه