جواد سلامت خواه وکیل پایه یک دادگستری

جواد سلامت خواه وکیل پایه یک دادگستری جواد سلامت خواه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی با تجربه و سابقه ی کاری بالا می…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

جواد سلامت خواه وکیل پایه یک دادگستری

جواد سلامت خواه، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی با تجربه و سابقه ی کاری بالا می باشد. ایشان به عنوان یک وکیل حرفه ای در زمینه ی دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، دعاوی کیفری، دعاوی ثبتی و تجاری و غیره…. دانش و تجربه ی کافی دارد.

انتخاب یک وکیل خوب مانند جواد سلامت خواه سبب می شود تا دیگر نیازی به روش های آزمون و خطا در دعاوی حقوقی نداشته باشید و با پرداخت یک حق الوکاله از پرداخت وجه های اضافی دادرسی جلوگیری می کنید. از مزیت های دیگر داشتن یک وکیل صرفه جویی در وقت و رسیدن هر چه زود تر به نتیجه ی دلخواه است.

ایشان به کلیه ی قوانین و تبصره ها آگاهی کامل دارند و با مشاهده ی مدارک و اسناد موجود شما را از رای احتمالی دادگاه با خبر می سازند. تعدادی از پرونده هایی که ایشان به بررسی و وکالت آن ها می پردازند شامل موارد زیر می شوند:

  • دعاوی حقوقی: مطالبه وجه چک، سفته، رسید عادی، فاکتور، اموال، سر قفلی، فسخ قرارداد، تخلیه مستاجر، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، انتقال و .‌‌‌‌…

  • دعاوی کیفری: کلاهبرداری، جعل، استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، سرقت، چک بلا محل و …..

  • دعاوی خانواده: مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل، طلاق به در خواست زوجه یا زوج، فسخ نکاح، حضانت فرزند، ملاقات فرزند، استرداد جهیزیه و ….

  • دعاوی تجاری: ورشکستگی، احلال شرکت ها، تغییرات اساسنامه و مدیران و ….

  • دعاوی اداری: حقوق استخدامی، مالیاتی، عوارض شهرداری، کارگر و کارفرما و ….

  • در این میان می توان به پرونده های زیر نیز اشاره کرد؛ تسلیم مبیع، تنظیم سند رسمی انتقال، تصرف عدوانی، مزاحمت و ممانعت از حق، الزام به اخذ پایان کار و تفکیک، حق کسب و پیشه، خلع ید، الزام به تعهد بدهی، مالیات مشاغل، توقیف عملیات اجرایی، ابطال مزایده، فسخ مبایعه نامه، وا خواهی، الزام به تعهد بدهی، تجدید نظر خواهی، اعاده دادرسی، تغییر سن، تغییر نام، اعسار از پرداخت محکوم به و هزینه دادرسی، خسارت تاخیر ناشی از عدم پرداخت چک، مطالبه وجه التزام، مطالبه ثمن، مبایعه نامه، تامین دلیل، مطالبه وجه چک و …..

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با تعیین وقت قبلی، جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات جواد سلامت خواه وکیل پایه یک دادگستری با ما در تماس باشید.

ادرس دفتر وکالت: فردوسی، سپهبد قرنی، رو به روی مجتمع قضایی شهید بهشتی، پلاک ۲۲۴، واحد ۳

تلفن تماس: ۰۹۱۲۱۴۳۳۰۱۳

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جواد سلامت خواه وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه