تولید کیسه بیگ بگ در اراک

تولید کیسه بیگ بگ در اراک کیسه بیگ‌ بگ یا جامبوبگ به زبان ساده از خانواده گونی‌ های هستند، از آنجایی که گونی تحمل بار…
شهر
اراک
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید کیسه بیگ بگ در اراک

کیسه بیگ‌ بگ یا جامبوبگ به زبان ساده از خانواده گونی‌ های هستند، از آنجایی که گونی تحمل بار زیادی را ندارند و در صنعت بسته‌بندی و حمل و نقل کالا های حجیم بیشتر از کیسه بیگ‌ بیگ یا جامبوبگ استفاده می‌ شود.

کیسه گونی های یک تنی الی ۳ تنی که قابلیت حمل مواد معدنی ، صنعتی ،کشاورزی، شیمیایی ،مشتقات نفتی و صنعت سیمان و غیره را دارد . به دلیل  صرفه ی اقتصادی و سهولت در حمل و جابجایی ، امروزه تمامی کارخانجات دنیا پیش به سوی مصرف و استفاده ی کیسه های جامبو بگ یا همان بیگ بگ به جای استفاده از پالت برده اند. این کیسه ها بسیار کاربردی می باشند و مجموعه ی پیشه ورنا یکی از بهترین مجموعه های تولید کیسه ی بیگ بگ در اراک می باشد. این مجموعه با سالها تجربه در ساخت این محصول امروزه تبدیل به یکی از با کیفیت ترین ها شده است و شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل محصول مورد نیاز خود را از ایشان تهیه کنید. حمل این گونی ها به وسیله دستگاه لیفتراک در انبارها و کارخانجات به راحتی انجام میشود. در بالای کیسه های جامبو ۲یا ۴ دسته وجود دارد که لیفتراک از این قسمت بسته بندی ها را بلند و جابجا میکند.   بیش از ۵۰۰ ملیون تن محصول در جهان به این طریق بسته بندی و جابجا میشوند. مثلا در پتروشیمی جم برای جابجایی بسته بندی دوده صنعتی سیاه از همین کیسه ها و ماشین لیفتراک استفاده میشود.

همچنین در خارج از کارخانه حمل کیسه های جامبو به این صورت است که به صورت ۵تایی یا ۱۰ تایی عقب کامیون بارگیری شده و روی ان با کاور پلی اتیلن و تسمه جهت حمل بسته بندی میشود. به این ترتیب در کمترین فضای ممکن میتوان این حجم از محصولات را حمل کرد.

موارد دیگر استفاده از بیگ بگ:

علاوه بر استفاده ی کاربردی در صنعت کیسه های بیگ بگ کاربرد فراوان دیگری نیز دارند . یکی دیگر از  کاربرد های  کیسه بیگ‌ بیگ یا جامبوبگ (جمبو‌بگ) برای مهار سیل می‌ باشد. در ایام پر باران برای جلوگیری و مهار سیل بیگ‌ بیگ یا جامبوبگ را پر از خاک یا ماسه نموده و در مقابل ورود سیل به شهر دیوار مستحکم ایجاد نموده و می ‌توان با ایجاد سیل  ‌بند با بیگ‌ بگ یا جامبوبگ سیل را مهار نمود.

تولید کیسه ی بیگ بگ در اراک توسط پیشه ورنا با استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت ، کیسه هایی با دوام و کیفیت عالی تولید می شود. محصولات این مجموعه در کنار کیفیت از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید: 09121459698

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کیسه بیگ بگ در اراک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه