تولید کننده میز پرس | تولیدی لوازم ورزشی فجر

تولیدی لوازم ورزشی فجر یکی از شناخته شده ترین مراکز به مدیریت شاه آبادی است که به عنوان بهترین تولید کننده میز پرس شناخته شده…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولیدی لوازم ورزشی فجر یکی از شناخته شده ترین مراکز به مدیریت شاه آبادی است که به عنوان بهترین تولید کننده میز پرس شناخته شده است. همچنین با بهره گیری از تجربیات  و توانمندی های متخصصین و افراد مجرب بهترین تجهیزات باشگاهی را تولید می کنند.

 از مهم ترین لوازم تولیدی بدنسازی این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع دستگاه پرس سینه، دستگاه پشت بازو، میز پرس چند کاره، دستگاه فیله کمر، دستگاه پرس پا، دستگاه زیر بغل قایقی معمولی، دستگاه زیر بغل قایقی سیم کش، فلای سینه، پارال بارفیکس، اسکات پا، خیاطی داخل کمر دار، پلاور، هالتر، دمبل، میز هالتر، دمبل، میله والیبال، دروازه فوتسال، میز پرس ۱۵ کاره، میز پرس ۱۰ کاره سیم کش دار، میز پرس ۷ کاره، میز پرس ۹ کاره، میز پرس ۳ کاره و غیره…

کلیه ی لوازم تولیدی بدنسازی فجر اسپرت دارای ضمانت و گارانتی می باشند. شما می توانید با مشاوره کارشناسان در مرکز فروش لیست قیمت روزانه را دریافت کرده و به صورت نیاز به صورت  جزئی و عمده کالای مورد نظر خود را ثبت و سفارش دهید.

این تولیدی آمادگی خود را جهت همکاری با فروشگاه های ورزشی اعلام می دارند. کلیه ی تجهیزات با استفاده از جدید ترین تکنولوژی و استاندارد های روز دنیا و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی هستند. شما می توانید با مراجعه به تولیدی لوازم ورزشی فجر انواع دستگاه خانگی و باشگاهی را با کیفیت عالی تهیه کنید.

ورزش بسیار خوب و نشاط اور روح و حسم است پیشنهاد می کنیم برای ورزش کردن از تجهیزات وسایل بروز و کاملا حرفه ای استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات شرکت تولیدی میز پرس شاه آبادی با ما در تماس باشید.

آدرس: تهران، اسلامشهر، فیروز بهرام، خیابان تختی، پلاک۱/۲

تلفن تماس:

 ۰۹۱۲۴۰۱۱۸۵۶۶

۰۹۱۹۴۴۹۸۱۷۳

با مدیریت آقای شاه آبادی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کننده میز پرس | تولیدی لوازم ورزشی فجر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه