تولید کننده رکتیفایر در اصفهان | سپاهان انرژی  اسپادانا رکتیفایر

تولید کننده رکتیفایر در اصفهان تولید کننده رکتیفایر در اصفهان شرکت تولید کننده رکتیفایر در اصفهان با مدیریت رضا سبحانی دستگاهی تولید کرده که جریان…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید کننده رکتیفایر در اصفهان

تولید کننده رکتیفایر در اصفهان

شرکت تولید کننده رکتیفایر در اصفهان با مدیریت رضا سبحانی دستگاهی تولید کرده که جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می کند. یکی از پر کار برد ترین مدار ها در الکترونیک رکتیفایر است چرا که همه ی دستگاه های الکترونیکی با جریان مستقیم DCکار می کنند اما دسترسی مستقیم به این منابع DCمحدود است و بیشتر انرژی وسایل برقی از پریز های برق جریان متناوب ACتامین میشوند.

برای خرید بهترین نوع رکتیفایر که حتی در شارژر های تلفن همراه از آن ها برای تبدیل برق ای سی پریز های خانه به برق دی سی استفاده می شود از شرکت تولید کننده رکتیفایر در اصفهان کمک بگیرید.

شرکت سپاهان انرژی اسپادانا بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت را در تولید رکتیفایر ها دارد و به عنوان اولین تولید کننده ترانی رکتیفایر موج ساز ای سی و دی سی استاتیک سوئیچ تا ۵۰۰۰۰ آمپر در ایران با سبستم کنترل هوشمند و قابل برنامه ریزی محسوب می شود از طرفی تولید دستگاه رکتیفایر و فروش با ۴۰ درصد پیش پرداخت و ما بقی اقساط طی شش ماه بهترین گزینه برای انتخاب شما محسوب می شود.

طراحی، ساخت و تولید کننده رکتیفایر های صنعتی، سوئیچینگ، پاور ترانسفور ماتور، که مناسب برای انواع آبکاری گالوانیزه ، آبکاری نقره و طلا، الکترو وینینگ، الکترو پولیش استیل، هارد آنوادایزینگ آلومینیوم، آنودایزینگ آلومینیوم، هارد کروم، کروم سخت، الکترو لیز های شیمیایی، استحصال و فرآوری فلزات رنگی مانند مس، طلا، نقره، روی، کادمیوم، نیکل و غیره… کوره های تحت خلاء تا ۲۸۰۰درجه و براده برداری شیمیاییECM همه و همه را با رضا سبحانی کخ با عنوان بزرگ ترین تولید کننده رکتیفایر در اصفهان می باشد تجربه کنید.

 

سپاهان انرژی  اسپادانا رکتیفایر

شرکت سپاهان انرژی اسپادانا رکتیفایر در سال ۱۳۵۱ تاسیس شده است و جزوء با سابقه ترین مجموعه های طراحی رکتیفایر در کل ایران است که در جهت کسب رضایت مشتریان همواره در تلاش است.

طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی رکتیفایر های پاور ترانسفورماتور، رکتیفایر های سوییچینگ، رکتیفایر های پالسی، رکتیفایر های مخصوص کوره های قوس، رکتیفایر های آزمایشگاهی، رکتیفایر های الکترولیز، رکتیفایر های  کوره های تحت خلا، رکتیفایر های تصفیه فاضلاب، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی و بهره برداری خطوط تولید الکترو وینینگ و پولیش شیمیایی، بهره برداری شیمیایی، آنودایزینگ آلومینیوم، پروفیل، قطعات، آنودایزینگ تیتانیکم، آنودایزینگ منیزیوم، کادمیوم، نیکل و غیره…

از نظر کاربردی رکتیفایر ها کاربرهای مختلفی دارند برای مثال برای راه اندازی پمپ ها  فن ها، آسانسور ها، جرثقیل ها، دستگاه های اکسترود و غیره…. از آن استفاده می شود. برلی پمپ و فن لز اینوتر ها با گشتاور متغییر و برای آسانسور نوار نقاله و جرثقیل از اینور تر با گشتاور های ثابت و برای اکسترودر ها از اینور تر با فیدبک PGاستفاده می کنند.

برای مثال مدلsبرلی آبکاری که برای فروش می باشد قابلیت جریان دهی به صورت دائمی، مناسب برای کروم سخت، گالوانیزه، کروم، نیکل، مس و غیره.. می باشد، ولت متر و آمپر سنج دیجیتال دارد، مولتی تایمر دیجیتال دارد، کنترل فاز هوشمند، کنترل جریان با سلکتور و چندین ویژگی برتر دارد.

جهت مشاوره رایگان، سفارش به صورت جزئی و عمده کافی است با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: 09131114086

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کننده رکتیفایر در اصفهان | سپاهان انرژی  اسپادانا رکتیفایر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه