تولید کننده دریچه تنظیم هوا | فروشگاه بادسان

تولید کننده دریچه تنظیم هوا یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های دریچه هوا، دریچه های صنعتی، دریچه های تزئینی، دمپرو .. مجموعه بادسان می باشد…
شهر
تبریز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید کننده دریچه تنظیم هوا

یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های دریچه هوا، دریچه های صنعتی، دریچه های تزئینی، دمپرو .. مجموعه بادسان می باشد که یکی از معتبر ترین مجموعه ها در زمینه تولید دریچه تنظیم هوا می باشد که دارای کادر فنی بسیار حرفه ای و مجهز می باشد. برای تنظیم هوای ورودی از کانال هوا به داخل فضای مورد نظر از دریچه تنظیم هوا استفاده می کنیم. این مجموعه بادسان  دارای چندین سال سابقه کاری موفق در این زمینه می باشد و با ارائه این محصولات در کیفیت های بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب همواره هدف خود را جلب رضایت مشتریان و هموطنان عزیز قرار داده است. دریچه های تنظیم هوا از جنس های مختلفی ساخته می شوند که از جمله آنها می توان به دریچه هوا آلومینیومی، آهنی و MDF اشاره نمود. دریچه تنظیم هوا از پره های گوناگونی جهت مشخص نمودن مسیر هوا و فریم اصلی تشکیل می شود که نوع خروجی هوای دریچه را به انواع یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه تقسیم می کند. دریچه های هوا دارای انواع مختلفی هستند که ما برای آشنایی هر چه بیشتر شما به بررسی و توضیح این دریچه ها می پردازیم تا بتوانید با اطلاعات کافی متناسب با نیاز خود بهترین دریچه هوا را خریداری نمایید. دریچه های هوا به دلیل اصطحکاک کمی که در برخورد با هوا دارند، دارای خروجی حداکثر در شدت جریان می باشند و به طور کلی می توان گفت زمانی که مقدار جریان هوا با افت فشار کم و طول پرتاب بلند مورد نیاز باشد، از دریچه تنظیم هوا استفاده می شود.

فروش دریچه تنظیم هوا

همانطور که گفته شد دریچه های تنظیم هوا دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام دارای قیمت متنوعی هستند. فروش این دریچه های تنظیم در مجموعه بادسان صورت می گیرد. به طور کلی انواع دریچه های تنظیم هوا را از نظر محل نصب می توان به دو دسته تقسیم کرد. که عبارتند از دریچه توزیع هوای دیواری ، که در محل خروجی کانال های رفت نصب می شوند. این نوع دریچه تنظیم هوا دارای تیغه های متحرک افقی و عمودی هستند. با تنظیم کردن تیغه ها می توان مقدار ورود جریان هوا و مسیر هوای ورودی فضا را تنظیم کرد. در حالت عادی جهت جریان هوا در دریچه تنظیم هوای دیواری در تابستان رو به پایین و در زمستان رو به بالا می باشد. دریچه توزیع هوای سقفی، اغلب جهت توزیع هوا به صورت نامحصوص در محیط های مختلف از جمله کافی شاپ ها، اماکن ورزشی، رستوران ها، اماکن تجاری، کارخانجات، انبارها، و محیط های اداری، مسکونی و درمانی کاربرد دارد. این دریچه ها به نوعی در سقف نصب می شوند که هوارا به صورت متوازن توزیع کنند. به علت توزیع مختلف هوا و طول پرتاپ متفاوت این نوع دریچه های هوا در دو نوع تخت و برچسته تولید می شوند. گروه تولیدی دریچه تنظیم هوا بادسان این محصولات را در کیفیت های بالا عرضه می نماید و تمامی محصولات دارای 6 ماه ضمانت می باشند و همچنین دارای کادر فنی حرفه ای برای نصب و راه اندازی این دریچه ها می باشد شما می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا راهنمای شما برای خرید مناسب باشند.

شماره تماس: 09123202210

اینستاگرام:badsan_store

کانال تلگرام:badsaan_store

با مدیریت آقای محمدباقر قاسمی

قیمت دریچه هوا

خرید اینترنتی دریچه تنظیم هوا

فروش و نصب دریچه تنظیم هوا گرد

مرکز فروش دریچه تنظیم هوا

بهترین تولید کننده دریچه تنظیم هوا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کننده دریچه تنظیم هوا | فروشگاه بادسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه