تولید کننده انواع کمد کاور دار | صنایع فلزی آسایش

تولید کننده انواع کمد کاور دار کمد کاور یکی از محصولات بسیار پرکاربردی است که به دلیل ویژگی هایی که دارد مصرف کننده هایش را…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید کننده انواع کمد کاور دار

کمد کاور یکی از محصولات بسیار پرکاربردی است که به دلیل ویژگی هایی که دارد مصرف کننده هایش را شگفت زده کرده است.کمد کاور که معمولا از جنس پارچه، پلاستیک و یا فوم می باشند، تمامی قابلیت های کمد های چوبی و فلزی را دارند، کمد های کاور در طرح، اندازه، مدل و رنگ های مختلفی تولید می شوند از این رو با توجه به سلیقه و فضای مورد نظر خود، انتخاب های بسیاری خواهید داشت. برخی از آنها قابلیت آویز کردن چوب لباسی و میله های کمد دیواری را دارند، همچنین دارای طبقاتی می باشند که شما می توانید وسیله های مختلف خود را درون آن قرار دهید.

کمد کاور علاوه بر تامین نیاز های شما و داشتن تمامی قابلیت کمد های چوبی بسیار سبک می باشد و جابه جایی آن ها راحت است.

در عین حال که کمدهای کاور بسیار سبک و قابل جابه جایی می باشند، از مقاومت بسیاری نیز برخوردار هستند. کمد های کاور دارای اسکلت فلزی هستند، از این رو از مقاومت بسیاری برخوردار می باشند و شما می توانید وسیله های مورد نظر خود را با خیال راحت درون کمد کاور بگذارید.

کمد کاور در رنگ بندی های مختلفی تولید و عرضه می شوند و شما می توانید برای اتاق خواب خود و یا کودکتان از این کمد ها استفاده کنید و دیگر نگران اسیب و یا شکستن کمد خود نباشید و هر زمان که خواستید می توانید تغییر دکوراسیون بدهید و جای کمد را عوض کنید. شما می توانید کمد کاور را با قیمت مناسب از مجموعه ما تهیه کنید.

شماره تماس : 09137350657

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کننده انواع کمد کاور دار | صنایع فلزی آسایش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه