تولید کننده انواع واتر پمپ های ایرانی | شرکت سامکو

تولید کننده انواع واتر پمپ های ایرانی یکی از مهم ترین قطعات خودرو واتر پمپ آن است و همان طور که از اسم آن مشخص…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید کننده انواع واتر پمپ های ایرانی

یکی از مهم ترین قطعات خودرو واتر پمپ آن است و همان طور که از اسم آن مشخص است وظیفه ی اصلی آن به جریان انداختن مداوم آب و مایع ضد یخ و ضد جوش در داخل موتور برای تنظیم دمای آن است. یکی از مواردی که هنوز مراحل پیشرفتش کامل نشده است موتور های احتراقی هستند که با سوخت های فسیلی کار می کنند و انرژی شیمیایی را به مکانیکی تبدیل می کنند. در موتور های احتراقی ۷۰ درصد انرژی به حرارت تبدیل می شود، این جاست که نقش سیستم خنک کننده(واتر پمپ) بیش از همیشه مشخص می شود. وظیفه ی اصلی واتر پمپ های ایرانی یا سیستم های خنک کننده پیش گیری از گرم شدن بیش از حد موتور های خودرو از طریق منتقل کردن گرما به هوای اطراف است البته وظایف مهم دیگری هم دارد. موتور خودرو در دمای مناسب بهتر کار می کند و زمانی که موتور سرد است اجزای آن زود تر فرسوده شده، بهینه کار نمی کند و باعث آلودگی هوای می شود. بنابر این از وظایف مهم دیگر واتر پمپ های ایرانی این است که اجازه دهد موتور سریع تر به دمای مناسب خود برسد و گرم بشود و البته در دمای ثابت بماند نه بیش از اندازه گرم شود و نه بیش از اندازه سرد شود که مهم ترین وظیفه ی آن است و اگر این قطعه در ماشین خراب یا خوب کار نکند با مشکلات زیادی رو به رو می شوید.

تولید کننده انواع واتر پمپ های ایرانی( شرکت سامکو)

واتر پمپ یک پمپ قدرت است که به صورت مداوم در حال کار کردن است  و آب را با سرعت بالایی در موتور به جریان در می آورد. واتر پمپ ها معمولا از دو قسمت خراب می شوند، یکی از قسمت آب بندی که شامل فیبر و فنر می شود و دیگری از قسمت پره های داخلی آن که وظیفه ی آن پخش کردن مایع خنک کننده است ‌. از آن جایی که آب درون واتر پمپ در جریان است بنا بر این آب بندی آن بسیار اهمیت دارد چرا که در صورت خرابی، آب  به پشت قطعه نفوذ کرده و باعث خرابی بلبرینگ  و در نهایت منجر به قفل شدن واتر پمپ می شود برای همین در پشت این قسمت سوراخی قرار می دهند تا با خرابی فیبر و فنر و در نتیجه عبور آب از آن به سمت بلبرینگ  آب از این سوراخ بیرون بریزد و راننده را از خرابی آن آگاه سازد . پس نتیجه می گیریم با هر بار روشن شدن موتور واتر پمپ نیز شروع به کار می کند و مایع درون رادیاتور را به سمت موتور پمپاژ می کند و مایعی که حاوی آب با ضد یخ است درون سیلندر و پوسته موتور به گردش در می آید.

 شرکت سامکو این ادعا را دارد که با تولید کردن انواع واتر پمپ های ایرانی و عرضه ی انواع قطعات واتر پمپ، فیبر و فنر، بلبرینگ چهارپر، پوسته و آب پخش کن نیاز های شما عزیزان را بر طرف کرده و از تولید ملی مان حمایت کنید . با توجه به کیفیت بالا و رضایت تمامی مشتریان شرکت سامکو ما ۶ ماه ضمانت بی قید و شرط را برای تمامی قطعات تولیدی مان در نظر گرفته ایم و حتی ضمانت نامه بازگشت وجه در صورت نار ضایتی از قطعات را به شما عزیزان می دهیم

شرکت سامکو با مدیریت مهندس اوجاقی

آدرس: تهران،  شهرستان رباط کریم ، روستای پیغمبر، نبش جاده اصلی

تلفن تماس:۰۹۳۰۷۱۸۷۷۳۷

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کننده انواع واتر پمپ های ایرانی | شرکت سامکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه