تولید کننده انواع محصولات پلاستیکی در تهران | سانی پلاست

تولید کننده انواع محصولات پلاستیکی در تهران بیشتر شهرهای کشورمان دارای مرکز های پخش و فروش نایلون های دسته دار به خصوص نایلون های دسته…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید کننده انواع محصولات پلاستیکی در تهران

بیشتر شهرهای کشورمان دارای مرکز های پخش و فروش نایلون های دسته دار به خصوص نایلون های دسته دار طرح دار هستند. در این بین باید بگوییم مجموعه سانی پلاست یکی از بهترین شرکت ها جهت تولید انواع محصولات پلاستیکی اعم از نایلون و سلفون و انواع نایلکس می باشند.

نایلون دسته دار همان حالت مرسوم پلاستیک دسته دار است که خیلی از ما در خرید‌های روزانه با آن سر و کار داریم. سوپرمارکت‌ها، میوه فروشی‌ها، فروشگاه‌های کادویی یا بوتیک‌های لباس اغلب از پلاستیک دسته دار برای قرار دادن کالاها استفاده میکنند. تعداد اندکی از فروشگاه‌ها کیسه‌های خرید کاغذی هم استفاده می‌کنند. همانطور که می‌بینیم کیسه‌های دسته دار پلاستیکی بیشترین کاربرد را نسبت به دو حالت کیسه‌های پارچه‌‌ای و کاغذی برای حمل کالا از مراکز خرید دارند .

این کیسه‌ها خود به انواع نایلون چاپی و ساده دسته نایلکس نایلون سفید بی‌رنگ و نایلون رنگی و شیری تقسیم می‌شوند.برای برخی کالاهایی که از نظر بهداشتی مشکلی ندارند و یا مصرف کننده می‌خواهد که داخل آن مشخص نباشد، نایلکس دسته دار مشکی استفاده می‌شود.

مجموعه سانی پلاست در حیطه تولید انواع محصولات پلاستیکی فعالیت می کنند . شما می توانید طرح دلخواه خود را به با شفارش دهید و به تعداد مورد نیاز در بالاترین کیفیت تحویل بگیرید. این مجموعه با استفاده از به روز ترین متد ها و دستگاه های سفارش درخواستی شما را تولید و با بهترین و مناسب ترین قیمت به شما تقدیم میکند. این مجموعه با داشتن سال ها تجربه یکی از بهترین شرکت های تولید انواع محصولات پلاستیکی می باشند .

سلفون و کاربرد های آن:

سلفون یکی از لوازمی است که در بسته بندی مواد غذایی بسیار مورد استفاده واقع می شود و پر کاربرد است این محصول از زمان های قدیم وجود داشته و همه ما مواد غذایی را به صورتی بسته بندی می کنیم که آلوده به میکروب و یا حشرات نشود تا آن مواد غذایی بتواند مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر دقت کنید متوجه می شوید که در مراسم های ختم و یا عزاداری بر روی خرما، حلوا، میوه و …. سلفون می کشند به نظر شما دلیل این کار چیست؟

استفاده از سلفون بر روی مواد غذایی و یا مواردی که در قسمت بالا ذکر شد مثل حلوا ، خرما ، میوه و …. به این دلیل است که مواد غذایی را در مقابل نور خورشید ، گرد و غبار ، میکروب و… حفظ نماییم. نور مستقیم خورشید بر روی مواد غذایی باعث فاسد شدن آن می شود و همچنین گرد و غبار و حشرات و باکتری های موجود در هوا باعث می شوند که مواد غذایی را آلوده نمایند. پس بهترین راه برای سالم نگه داشتن مواد غذایی این است که از سلفون استفاده نماییم.

و لازم به ذکر است که مجموعه سانی پلاست بهترین مجموعه تولید انواع محصولات پلاستیکی می باشد. گروه تولیدی سانی پلاست مهر با سال ها سابقه و با نیرو های مجرب و دستگاه های روز دنیادر حال تولید و چاپ کیسه های خرید، تبلیغاتی، زباله ، نایلون و … به صورت مستقیم از کارخانه می باشد.

ویژگی های سلفون تولیدی این مجموعه عبارت است از:

  • نرم و لطیف و لخت بودن آن

  • انعطاف پذیری بسیار بالا

  •  میزان چسبندگی آن که باعث می شود هوا به داخل وارد نشود.

  •  شفافیت بسیار زیاد

  •  خاصیت کش سانی به اندازه

جهت کسب اطلاعات بیشتر: 09121899286

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کننده انواع محصولات پلاستیکی در تهران | سانی پلاست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه