تولید کننده انواع بطری و پریفرم در تهران

تولید کننده انواع بطری و پریفرم در تهران یکی از مراحل مهم و قابل اهمیت دربخش تولید محصول، بسته بندی می باشد. چرا که یک…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید کننده انواع بطری و پریفرم در تهران

یکی از مراحل مهم و قابل اهمیت دربخش تولید محصول، بسته بندی می باشد. چرا که یک بسته یندی مناسب باید سالم و محکم باشد . بسته بندی محصولات در صنعت به روش های مختلفی صورت می گیرد که همه آن ها با دستگاه های اتوماتیک انجام می شوند. انواع بسته بندی بر اساس موادی که برای بسته بندی استفاده می شوند تقسیم بندی می گردند. مهمترین موادی که برای پک کردن محصولات استفاده می شوند عبارتند از شیشه، پلاستیک و کاغذ. پس از تولید کاغذ رفته رفته بسته بندی با کاغذ و مقوا و مشتقات آن ها شکل گرفت و بسته های گروه کاغذ هنوز هم ادامه دارد و در انواع بسیار متنوعی تولید و استفاده می شود. استفاده از قوطی فلزی برای پک کردن محصول نیز در زمان ناپلئون رایج شد و تاکنون نیز از این نوع بسته ها استفاده می شود که البته به اندازه زیادی هم رشد کرده است.

بسته بندی با شیشه نیز در اواخر قرن نوزده شکل گرفت و محصولاتی مانند آب معدنی، آبجو، ترشی و.. در ظرف های شیشه ای بسته بندی می شدند. البته این صنعت در خلال جنگ جهانی رشد بسیار زیادی داشت و روش های جدیدی برای تولید بطری و ظرف شیشه ای و پر کردن آن ها شکل گرفت.رفته رفته بسته بندی با مواد پلاستیکی شکل گرفت، و پلی اتیلن، پلی استایرن، نایلون و… به صنعت بزرگ بسته بندی اضافه شدند.

‌مجموعه حاجیان تولید کننده انواع بطری و پریفرم تهران می باشد.

انواع بسته بندی را می توان بر اساس مواد اولیه ای که برای بسته ها استفاده می شود و همچنین، بر اساس روش و ابزار های  بسته بندی و بر اساس کالایی که بسته بندی می شود تقسیم بندی نمود.

مثلا برای مواد غذایی بسته بندی های مخصوصی وجود دارد یا برای مواد شیمیایی و … اما درست ترین و کامل ترین معرفی برای انواع بسته بندی این است که بر اساس جنس موادی که بسته ها با آن ساخته می شوند باشد چرا که در هر صورت همه بسته بندی ها با دستگاه های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک صورت می گیرند و نوع دستگاه و جزییات آن تنها شکل بسته ها و فرآیند بسته بندی را انجام می دهد اما نوع بسته ها بهتر است بر اساس مواد اولیه آن ها و روش کلی تعیین شود نه  حتی نوع محصولی که پک میشود، زیرا اشتراکات زیادی در بین بسته بندی های کالاهای مختلف وجود دارد.

بسته های پلاستیکی

پلاستیک ها موادی هستند پلیمری، با زنجیره طولانی، و به دو دسته کلی تقسیم می شوند: ترموپلاست ها و ترموست ها.بسته هایی مانند بسته روغن ها و نوشابه ها و شامپو ها و… از نوع ترموپلاست هستند. این بسته ها با گرما و حرارت شکل داده می شوند.

در مجموعه حاجیان افزایش روز افزون مصرف انواع بطریهایPET(پت)ومتعاقب آن افزایش تولید کنند گان بطریهای پت مسئولان  این مجموعه را برآن داشت تا بامجموعه ی فعلی جهت رفع نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بکوشند.با توجه به اینکه گاهی مصرف کنندگان پریفرم و بطری PET (پت) نیاز به نوع خاصی پریفرم یا بطری دارند و برای یافتن آن می بایست زمان و هزینه بسیاری را صرف کنند ، مجموعه حاجیان، تولید کننده‌‌ انواع بطری و پریفرم در تهران با ارائه انواع پریفرم ها در اوزان و ابعاد مختلف و همچنیبن انواع بطریهاحجامحج  و ابعاد مختلف کلیه نیاز مصرف کننده گان را مرتفع می نماید.

خدمات ارائه شده دیگر توسط این مجموعه:

  • تولید کننده انواع بطری و پریفوم در تهران با بهترین کیفیت

  • بسته بندی محصولات مختلف با بطری پت پلاستیکی

  • محصولات زیادی را با بطری های پت بسته بندی می کنند و به بازار عرضه خواهند کرد.

  • بیشتر نوشیدنی ها و مواد غذایی می باشد شامل  دوغ ، نوشابه ، عسل ، شیره انگور ، شیره خرما ، روغن ، روغن زیتون ، روغن خوراکی ، شیره جات خوراکی ،.روغن گیاهی

  • تولید و فروش انواع پریفرم و بطری در وزن و حجم های مختلف جهت بسته بندی محصولات غذایی ، دارویی ، شیمیایی با نِک های دارویی ، غذایی و شوینده با تیراژ تولید نامحدود .

  • واردات انواع غلیظ پاش ، اسپری و تریگر های تولید چین و درب های آب بند و گاز بند در طرح و سایزهای مختلف(فلیپ تاپ )

  • مشاوره و ساخت انواع قالب های پلاستیک و تولید آن محصول برای شما ( تزریقی ، بادکن پت )

  • دارای تاییدیه معتبر از اتاق بازرگانی و کارت بازرگانی جهت صادرات بطری و پریفرم به تمامی کشورهای همسایه با نازلترین قیمت لحظه ای .

  • انواع بطری های ضد عفونی کننده از حجم ۱۰ سی سی الی ۱۰۰۰ سی سی در دهانه های ۱۸،۲۰،۲۴،۲۸.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09126083644

فروش پریفرم

تولید کننده انواع بطری و پریفرم در تهران

تولید کنندگان پریفرم در تهران

خرید پریفرم بطری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کننده انواع بطری و پریفرم در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه