تولید کننده انواع المنت در کرج | المنت سازی مهبا

تولید کننده انواع المنت در کرج به انواع و اقسام تجهیزات تولید کننده گرما در هیترهای الکتریکی المنت  گفته می شود. المنت ها در فرم…
شهر
کرج
اطلاعات تماس
09126097757
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید کننده انواع المنت در کرج

به انواع و اقسام تجهیزات تولید کننده گرما در هیترهای الکتریکی المنت  گفته می شود. المنت ها در فرم ها، اندازه ها و توان های متفاوت در دسترس می باشند. این تفاوت ها بیشتر از لحاظ پیکربندی و جنس مواد می باشند.کمک این تجهیزات حرارتی، نسل جدیدی از تجهیزات مدرن تولید کننده گرمایش در اختیار ما قرار گرفته است. هیترهای برقی (بخاری) ، خشک کننده های مو (سشوار) ، هویه ها ، دوش های حمام ، آبگرمکن ها . توستر ها ، سرخ کن ها ، خشک کننده های لباس ، انواع اتو مو و لباس و… اینها فقط نمونه های کمی از کاربرد های بیشمار المنت های حرارتی می باشند. مجموعه مهبا یکی از بهترین تولید کننده انواع المنت در کرج می باشد.

رایج ترین روش برای گرم کردن سیالات و قالب ها استفاده از المنت حرارتی یا صنعتی می باشد. که المنت حرارتی، از یک رشته سیم نازک نیمه هادی با مقاومت بالا تشکیل شده است. و این سیم دارای مقاومت به دور یک هسته ی سرامیکی نسوز پیچیده شده است که خاصیت داغ شوندگی و تحمل جریان الکتریکی بالا را دارد و با گذشتن جریان برق از آن گرما تولید می شود. جنس اصلی المنت ها از نیکروم یا نیکل-کروم می باشد و دارای توان یا قدرت های متفاوتی می باشند.

المنت سازی مهبا بهترین تولید کننده انواع المنت در کرج می باشد. المنت های تولیدی در این مجموعه با بروز ترین متد روز دنیا و با دقت کافی تولید شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

المنت میله ای:

از پر مصرف ترین المنت در صنعت ها می باشد که در اندازه های مختلف قابل سفارش و تولید است و بسته به نوع کارایی با پوشش های مس، تیتانیوم استیل و… ساخته می شود. این نوع هیتر در ولتاژ و توان های مختلف قابل ساخت است و انواع مختلفی چون مهره دار، فین دار و فلنج دار دارند. همچنین از پوشش خارجی قوی برخوردارند برای حفاظت از فشارهای الکتریکی. موارد مصرف المنت میله ای در لوازم خانگی ها، خشک کن، بسته بندی، سردخانه و صنایع شیشه و پلاستیک می باشد.

المنت حلقه ای:

المنت حلقه ای یا کمربندی و یا تسمه ای که در سایزها، انواع قابدار، سیم دار، پیچ دار و ساده تولید می شوند. و با روکش های استیل و الکتروگالوانیزه و وات های مختلف قابل سفارش هستند. از این نوع المنت برای انتقال حرارت از طریق تماس، مخصوصا سیلندرهای تزریق استفاده می شود. همچنین در صنایع ذوب و تزریق و تولید و تزریق پلاستیک از آن استفاده میکنند.

مجموعه مهبا که تولید کننده انواع المنت در کرج می باشد تمامی مدلهای المنت را با بالا ترین کیفیت و کارایی تولید می کند.کیفیت المنت های حرارتی بسیار نکته قابل اهمیتی است چرا که در غیر این صورت و در صورت نداشتن کیفیت کافی نمی تواند گرما و حرارت مورد نیاز و استاندارد را القا کند.  اگر شما تولید کننده هستید که در ساخت محصولات خود نیاز به المنت دارید مجموعه مهبا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود چرا که کیفیت محصولات این مجموعه ثابت شده است. در نتیجه قطعاً شما می توانید بهترین المنت ها را از این مجموعه خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09126097757

با مدیریت آقای درویش

تولید کننده انواع المنت در کرج

المنت سازی در کرج

المنت فروشی در کرج

قیمت انواع المنت

المنت حرارتی سرامیکی

فروش انواع المنت در کرج

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کننده انواع المنت در کرج | المنت سازی مهبا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه