تولید پیچ و مهره در تهران | پولاد پیچ ساز

تولید پیچ و مهره در تهران پیچ یک نوع اتصال دهنده است که معمولا از فلز ساخته شده است و معمولا شامل یک سر در…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید پیچ و مهره در تهران

پیچ یک نوع اتصال دهنده است که معمولا از فلز ساخته شده است و معمولا شامل یک سر در یک طرف، یک ضربه گیر از طرف دیگر و یک شفت مشخص شده توسط یک ریل اسپیرالیک خارجی است که به عنوان پیچ شناخته می شود.پیچ ها به طور معمول برای نگهداری مواد یا اشیاء با یکدیگر یا موقعیت اشیاء استفاده می شوند.در صنایع مختلف جهت اتصال قطعات از روش های متعددی مثل چسب و میخ، پرچ و بست ، پیچ و مهره و جوش و غیر استفاده می‌شود که هر یک در صنایع مختلف کاربرد بیشتری داشته و مزایا و معایب خود را دارند.

چیزی که روشن است صنعت فلزات گسترده ترین نوع صنعت هست که اتصالات در این صنعت بیشتر از طریق اتصالات جوشی اتصالات پیچ و مهره ای انجام میشود. پیچ و مهره از آنجا که اولاً قابل تعویض هستند و مهمتر از آن از آنجا که می‌توانند از گریدی بالاتر از گرید دو قطعه قابل اتصال باشند به عنوان پر کاربرد ترین نوع اتصالات در صنعت فلزات استفاده میشود. پس قطعاً کسانی که در صنعت های مختلف مشغول به کار هستند نیاز به انواع و اقسام پیچ ها با بهترین کیفیت دارند.

مجموعه پولاد پیچ ساز بهترین و با کیفیت ترین در بخش تولید پیچ و مهره در تهران می باشندواحد تولیدی پولاد پیچ سالهاست در زمینه طراحی، تأمین و تولید انواع پیچ و مهره و فروش پیچ و مهره در صنایع مختلف با بکارگیـــری دانش فنی روز، هماهنگ با آخرین دستـاوردها موفق گردیـده به عنـوان یکی از تأمین کنندگان مطرح ایرانی شناخته شود. همچنین این شرکت قادر است نیازهای صنعت کشور در زمینه تولید پیچ و مهره های خاص مطابق با متریال های درخواستی را تولید و به صنعتگران کشور عرضه نماید.

این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای سال‌ها در این حرفه دارای تجربه می باشد در نتیجه شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع پیچ و مهره را از این مجموعه با خیال راحت تهیه کنید. مجموعه پولاد پیچ ساز که تولید پیچ و مهره در تهران را به عهده دارد تمام محصولات خود را با رعایت استانداردهای معتبر جهانی و تست دقیق کنترل کیفی محصولات تولید می کند. پس می توانید اطمینان داشته باشید که اگر از مجموعه پولاد پیچ ساز خرید کنید بهترین محصول با بهترین کیفیت به دست شما خواهد رسید.

 این مجموعه همچنین از نظر تنوع محصولات بسیار کامل بوده و شما هر نوع و جنس مهره و پیچ را که نیاز داشته باشید در مجموعه پولاد پیچ ساز که در بخش تولید پیچ و مهره در تهران  فعالیت دارند می توانید پیدا کنید.

برای سفارش انواع پیچ و مهره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09124506277

با مدیریت آقای صحبت زاده

www.stpps.ir

تولید پیچ و مهره در تهران

تولیدی پیچ و مهره در تهران

تولید کننده پیچ و مهره در تهران

بزرگ ترین تولید گکننده پیچ و مهره

مرکز فروش پیچ و مهره

فروش پیچ و مهره

پخش کننده پیچ

پیچ و مهره میدان قزوین

پیچ و کهره استیل

سیم بکسل

فروشنده چرثقیل

زنجیر

تهران – میدان قزوین – خیابان قزوین – خیابان غفاری – پلاک 38

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید پیچ و مهره در تهران | پولاد پیچ ساز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه