بهترین تولید کننده کاه نیشکر در خوزستان

بهترین تولید کننده کاه نیشکر در خوزستان نیشکر یکی از گیاهان تیره گندم است. نیشکر از گیاهان مهم قندی است که کشت و کار آن…
شهر
خوزستان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین تولید کننده کاه نیشکر در خوزستان

نیشکر یکی از گیاهان تیره گندم است. نیشکر از گیاهان مهم قندی است که کشت و کار آن سابقه طولانی دارد. ساقه نیشکر دارای 14 تا 17 درصد ساکارز بوده از ساقه نیشکر در تهیه کاغذ و مقوای ساختمانی و همچنین بعد از استخراج قند ملاس و تفاله آن به عنوان محصول جانبی که که از آنها به ترتیب در تهیه الکل و تغذیه دام استفاده می‌شود.. مجموعه حیدری بهترین تولید کننده کاه نیشکر  در خوزستان می باشد.

نیشکر،گیاهی است که در هوای گرم معتدل و استوایی به عمل می آید. گیاهی است چند ساله با ساقه‌های بلند به ارتفاع حدود 3 متر گاهی موارد بیشتر و ساقه‌های آن به شکل نی، استوانه‌ای و دارای گره‌های فراوان می‌باشند. داخل ساقه پر از مایع شیرینی است که به آن قند ساکارز می‌گویند و رنگ ساقه برحسب نوع نیشکر فرق دارد و بین آنها رنگ زرد بیشتر دیده می‌شود. برگ‌های نیشکر متناوب، دراز، باریک، دندانه‌دار ریز و گاهی موارد طول برگ‌ها از 2 متر نیز تجاوز می‌کند. در انتهای ساقه، گل دهنده، گل‌های آن مجتمع و سنبلک‌های آن مرکب از دو گل که سه پرچمِ دو شاخه‌ی زرد رنگ در هر گل دیده می‌شود. سه ماه پس از گل دادن نی‌ها می‌رسند و پس از قطع کردن نی‌ها آنها را فوراً به کارخانه جهت شکرگیری حمل می‌کنند. در جریان استخراج قند از نیشکر ماده‌ای به نام ملاس گرفته می‌شود که خواص درمانی دارد.

خواص نیشکر :

از آن جا که شاخص گلیسمی آن پایین است در سالم نگه داشتن بدن مفید است. آب این گیاه در جلوگیری از سرماخوردگی، آنفلوآنزا و گلودرد موثر است. از آن جا که این گیاه حاوی قند طبیعی است برای بیماران دیابت به جز بیماران دیابت ۲ که باید مصرف خودشان را محدود کنند، مانعی ندارد. اگر به دنبال بهترین نوع این گیاه هستید مجموعه حیدری بهترین تولید کننده کاه نیشکر  در خوزستان می باشد.

اینکه این محصول را از تولید کننده ای با کیفیت بالا تهیه کنید بسیار قابل اهمیت است تا بتوانید بهترین نتیجه را از مصرف خوراکی آن بگیرید. مجموعه حیدری بهترین تولید کننده کاه نیشکر در خوزستان می باشد.

از دیگر خواص آن : خنک کننده و تقویت کننده معده، نرم کننده سینه و التیام‌بخش زخم‌ها، جراحات، جوش و کورک‌ها، انرژی‌زا و ادرارآور، قطع کننده خونریزی و رفع کننده خشونت سینه و ریه، مسکن سرفه و پاک کننده مثانه، ملین و تقویت کننده نیروی جنسی، خارج کننده گازهای روده و تقویت کننده کبد، مولد خون سالم و رفع کننده خارش‌های پوستی، آرام کننده اعصاب و افزاینده تمرکز، ضد اضطراب و نگرانی و خواب‌آور، جلوگیری کننده از پیری زودرس و پیشگیری کننده از سفید شدن بی‌موقع موها، چاق کننده و دفع کننده اخلاط، ضد تهوع و خارج کننده سموم از بدن می‌باشد. در ضمن برای بیماری‌های پروستات، زکام، زردی، التهابات روده و قاعدگی دردناک نیز مفید است.

در نتیجه در خرید و تهیه این محصول درنگ نکنید .جهت کسب اطلاعات بیشتر : 09168008674

قیمت کاه نیشکر

بهترین تولید کننده نیشکر و کاه در خوزستان

ارزش غذایی کاه نیشکر

مرکز فروش نیشکر و کاه

با مدیریت اقای حیدری

فروش پیت و پوشال با بهترین قیمت

ارسال به سراسر نقاط کشور

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تولید کننده کاه نیشکر در خوزستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه