تولید و فروش شمع دست ساز در ایران | مجموعه رسا

تولید و فروش شمع دست ساز در ایران آیا تا به حال به آرامشی که می تواند از روشن کردن شمع به شما منتقل شود…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید و فروش شمع دست ساز در ایران

آیا تا به حال به آرامشی که می تواند از روشن کردن شمع به شما منتقل شود فکر کرده اید؟ آیا تا به حال به مزایای روشن کردن شمع در خانه فکر کرده اید؟!

مجموعه ی رسا در واقع بهترین مجموعه تولید و فروش شمع دست ساز در ایران  می باشند . تمامی شمع های این مجموعه به واسطه فرمولاسیونی خاص تولید می شوند.

شمع دارای انرژی مثبت است و به خانه شما زیبایی و صمیمیت می دهد .اغلب شمع را برای دکور بکار می برند و کمتر اتفاق می افتد که در خانه ای شمع روشن شود مگر در زمان قطعی برق یا بر سر میز شام. بد نیست که گاهی همه لامپ ها را خاموش کرده شمع ها را روشن کنید. دلپذیری و شادی را به خانه دعوت کنید ، آن وقت شاهد لبخند و آرامش خود و خانواده باشید. ثابت شده است که روشن کردن شمع تاثیر به سزایی در به وجود آمدن آرامش دارد.

یکی از انواع شمع که توسط مجموعه رسا تولید و عرضه می شود شمع های اسانس دار است. این شمع ها حین سوختن بوی دلخواه شما را در فضا پخش خواهند کرد. تصور کنید، فضایی آرام همراه با رایحه ای دلنشین! قطعا ارامش بخش و استثنایی خواهد بود. سوسو زدن نور شمع محیطی دوست داشتنی ایجاد می کند که به سادگی قابل تکرار نیست.

چرا مجموعه ی رسا؟

 اگر به دنبال ایجاد فضایی دنج یا صمیمی هستید ، روشن کردن چند شمع کاملاً مناسب در خانه می تواند به این اثر بیفزاید. افزودن شمع به اینجا و آنجا باعث ایجاد نرمی در اتاق شما می شود که بلافاصله احساس گرما و استقبال می کند.

اگر به دنبال با کیفیت ترین شمع ها در انواع طرح و تنوع بالا هستید ، مجموعه رسا که بهترین مجموعه تولید و فروش شمع دست ساز در ایران هستند به خوبی در کنار شما خواهد بود. تمامی محصولات این مجموعه با مواد اولیه ای با کیفیت بالا تولید می شوند . در نتیجه از لحاظ کیفیت می توانید با اطمینان این مجموعه را انتخاب کنید.

همانطور که گفته شد یکی از محصولات این مجموعه شمع های دارای اسانس هست که طبق سلیقه و درخواست شما برای انواع اسانس و بو قابل سفارش می باشد. شمع های معطر راهی فوق العاده برای افزودن عطر و بویی زیبا به خانه شما است. شمع های زیادی با عطر و بوی متفاوت در این مجموعه موجود است ، مخلوط های فوق العاده روغنهای اساسی به خوبی کار می کنند و می توانید در هر اتاق از خانه استفاده کنید تا رایحه ای شگفت انگیز ، باعث شود که بلافاصله از بودن در خانه احساس خوشحالی و آرامش کنید.

یکی از ویژگی های شمع های تولیدی این مجموعه، داشتن فیتیله های تمام نخ می باشد ، این فیتیله ها در حین سوختن فاقد دود بوده و تا انتها میسوزند. اگر به دنبال شمع هایی با کیفیت بالا و در طرح های مختلف هستید، رسا بهترین مجموعه تولید و فروش شمع دست ساز در ایران بهترین  اینجا برای شما خواهد بود . شما می توانید شمع دلخواهتان را در طرح ، اسانس ، رنگ دلخواه با بهترین قیمت سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: ۰۹۱۲۴۶۴۳۰۸۷

شماره واتساپ:09356074961

با مدیریت خانم ابراهیمی

اینستاگرام:www.lnstagram.com/r.m.t.artwork

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید و فروش شمع دست ساز در ایران | مجموعه رسا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه