تولید و فروش درب و پنجره فرفوژه

تولید و فروش درب و پنجره فرفوژه فرفورژه یامین صنعت یکی ازبزرگ ترین تولیدکننده های درب و پنجره فرفورژه و فلزی در سطح کشور می…
شهر
اراک
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید و فروش درب و پنجره فرفوژه

فرفورژه

یامین صنعت یکی ازبزرگ ترین تولیدکننده های درب و پنجره فرفورژه و فلزی در سطح کشور می باشد. یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها نیز برای شما خرید از تولیدی می باشد. شما می توانید درب و پنجره های فرفورژه و فلزی را از یامین صنعت به قیمت تولیدی تهیه نمایید و همچنین محصولات خود را سفارشی سازی نمایید و همچنین می توانید پیشنهاد و طرح های خود را در درب و پنجره خود با کار ببرید و از کیفیت کار ، خدمات و پشتیبانی و ضمانت یامین صنعت برخوردار شوید. تا چندین سال قبل اغلب افراد به دلیل گران بودن درب های فلزی و در دسترس نبودن آهنگری ها از درب جوبی استفاده می کردند. اما امروزه اغلب افراد درب پارگینک، گاراژ و درب های کلیه اماکن تجاری و مسکونی را با استفاده از فلز همراه ساخته اند  و جنس آنها اغلب از فولاد، آهن فرفورژه و یا آلومینیوم در نظر می گیرند. درب های فلزی و فرفورژه دارای ویژگی های بسیاری هستند که از جمله انها می توان به استحکام بالا درب های فلزی فرفورژه در برابر فشار و ضربه از این رو برای جلوگیری از نفوذ آسان سارقین بسیار مقاوم ومناسب می باشد. همچنین این درب های در برابر فشار های وارده از دیگر ساختمان ها و یا بالاهای طبیعی مانند زلزله و سیل و .. مخرب نمی باشند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در تولید درب و پنجره های فرفورژه از متریالی استفاده شده که فاقد فرسایش می باشند . در تولید این محصولات به عواملی همچون آب و هوا توجه می شود تا متناسب با شرایط جوی و محیطی از رنگ های مختلف و متناسب با همان محیط استفاده شود.

ویژگی های درب و پنجره های فرفورژه

آهن فرفورژه دارای انعطاف پذیری بسیاری می باشد و بسیار نرم است و همین موضوع باعث می شود بتوان طرح بسیار زیبایی با استفاده از آن در آورد و تنوع زیادی به قطعاطی مانند گل نرده ها بدهید و با بالا رفتن تنوع و طرح های ممکن زیبایی ظاهری کار بسیار بالا می رود. یامین صنعت یکی از بهترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید درب و پنجره فرفورژه می باشد. این شرکت با ارائه این محصولات در کیفیت های بالا همواره هدف خود را رضایت شما مشتریان عزیز قرار داده است. این شرکت محصولات بسیاری تولید می کند که از جمله آنها می توان به ، درب و پنجره های فرفورژه، درب پارکینگ و انواع درب های دوبل فرفورژه ، تولید پنجره آهنی از صفر تاصد ، انواع نرده حفاظ روی دیوار ، انواع فرفورژه و گل نرده و .. اشاره نمود.  قیمت این درب و پنجره ها با توجه نواسانات و تغییر قیمت روز آهن تغییر می کند و این موضوع قیمت گذاری بر روی این محصولات را بسیار دشوار می نماید. از این رو ما نمی توانیم قیمت این محصولات را در سایت قرار دهیم و قیمت ها ممکن است در آن واحد کاهش و یا افزایش یابند. از این رو مشتری ها باید اندازه، ضخامت و چگونگی جوشکاری و نوع جوشکاری و همچنین نوع پوشش را برای درب و پنجره فلزی مورد نظر انتخاب کنند و سپس قیمت برای آنها محاسبه شود. اعداد سفارش و وزن سفارش نیز در تخفیف ها و هزینه اجرت کار تاثیر گذار می باشد. شما می توانید ازطریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمای شما برای خرید مناسب باشند.

09181615133

با مدیریت آقای یامینی

فروشگاه فرفوژه در اراک

تولید و فروش درب و پنجره در اراک

خرید لوازم فرفورژه

دستگاه تولید قطعات فرفورژه

کارگاه ساخت فرفورژه

اراک -فلکه فراهان – جاده فراهان روبروی پتو بافی شمس سابق

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید و فروش درب و پنجره فرفوژه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه